Στεμματοπανδημίας Συνέχεια: Μαύροι Κύκνοι και η Σάλπιγγα του Αγγέλου

Εσείς ξέρατε ότι υπάρχει η Αγία Κορώνα; Ούτε κι εγώ το ήξερα, το διάβασα προ ημερών, ενώ μελετούσα τον ακατάσχετο χείμαρρο των δεδομένων, στη συνεχή προσπάθειά μου να χαρτογραφήσω τη Μορφοδιάταξη της πανδημίας (κούνια που με κούναγε…). Όπως και να έχει, η Αγία Κορώνα ήταν μια Χριστιανή η οποία μαρτύρησε στη ρωμαϊκή Συρία, γύρω στο 170 μΧ (άλλες πηγές μιλούν για την Αλεξάνδρεια, ή τη Σικελία). Η Αγία Κορώνα ήταν μόλις 16 χρονών και μαρτύρησε (μαζί με τον Άγιο Βίκτορα) με ιδιαίτερα ειδεχθή τρόπο: την έδεσαν σε δυο κεκαμμένα φοινικόδεντρα, έκοψαν τα σκοινιά κι η κοπέλα διαμελίστηκε. Μια μοίρα δηλαδή που συναντούσαν τα θύματα του δικού μας Σίνη του Πιτυοκάμπτη στο μύθο του Θησέα.

Ξέρετε πού βρίσκονται σήμερα τα λείψανα της Αγίας Κορώνας; Στη βασιλική του Ανζού της Βόρειας Ιταλίας (Βένετο), εκεί φυσικά που θερίζει ο κορωνο-ιός, καμιά εκατοστή χλμ μακριά από τη Βενετία (για της οποίας το καρναβάλι μιλήσαμε σε προηγούμενο post. Στη βασιλική του Ανζού βρίσκονται και τα λείψανα του Αγίου Βίκτορα. Ο οποίος ήταν κρυπτοΧριστανός Ρωμαίος στρατιώτης, από την Ιταλία.


Το 1981 τα λείψανα υποβλήθηκαν σε επιστημονική μελέτη. Βρέθηκε γύρη κέδρου που ενισχύει το ότι Κορώνα και Βίκτωρ μαρτύρησαν στη Συρία. Την ίδια χρονιά, κυκλοφόρησε και το βιβλίο του Ντην Κουντζ «Eyes of Darkness» με την περίεργη «πρόβλεψη» για τον τεχνητό θανατηφόρο ιό των Σοβιετικών, ο οποίος σε μεταγενέστερη έκδοση έγινε κινεζικός και μετονομάστηκε Wuhan-400. Αυτό όμως το είδαμε εδώ:


St Victor – St Vitus – St Virus. Ο τελευταίος δεν είναι πραγματικός, αλλά ως Εστεμμένος και Κατακτητικός (Υ)Ιός, είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγεμόνας του τρόμου. Ο δε Άγιος Βίτος συνδέεται παραδοσιακά με τις παράξενες επιδημίες Χορευτικής Μανίας του Μεσαίωνα, οι οποίες με τη σειρά τους συνδέονταν με την τρομερή επιδημία του Μαύρου Θανάτου.

Η Αγία Κορώνα λατρεύεται ιδιαίτερα στην Αυστρία. Στις 18 Μαρτίου ανακοινώθηκε ότι το (αυστριακό) Τυρόλο με 750.000 κατοίκους μπαίνει σε αυστηρή καραντίνα με πλήρη απαγόρευση εξόδου αλλά και εισόδου.


Σύμφωνα με τους επιδημιολόγους, σε κάθε πληγείσα χώρα διεξάγεται μια κούρσα κόντρα στο χρόνο, προκειμένου να επιτευχθεί το «ίσιωμα της καμπύλης» (flattening of the curve) σε ό,τι αφορά την διαμορφούμενη καμπύλη της εξέλιξης των κρουσμάτων, για να μην κλατάρει το Εθνικό Σύστημα Υγείας της χώρας. Όσο περισσότερο «ισιωθεί» η καμπύλη, τόσο καλύτερη θα είναι η εξέλιξη.

Κούρσα με το χρόνο; Στα φετινά Όσκαρ βραβεύτηκε (μαζί με το νοτιοκορεάτικο «Παράσιτο») και το «1917» που εκτυλίσσεται στη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Αφορά μια ανελέητη κούρσα με το χρόνο, προκειμένου οι δυο πρωταγωνιστές να προλάβουν να μεταφέρουν ένα κρίσιμης σημασίας μήνυμα σε μια μονάδα στην πρώτη γραμμή. Ένα χρόνο μετά το 1917 ξέσπασε η τρομερή πανδημία της Ισπανικής Γρίπης.

Η ταινία έκανε πρεμιέρα στις ΗΠΑ ανήμερα τα Χριστούγεννα του 2019, τις μέρες που η πανδημία του κορωνοϊού ξέσπασε επισήμως στην Κίνα. Ανήμερα της Γέννησης του (Εστεμμένου και Κατακτητικού) (Υ)Ιού. Ή του Ώρου αν προτιμάτε. Του ενός μέρους της θεμελιώδους Τριάδας της αρχαίας Αιγύπτου.


Το «ίσιωμα της καμπύλης» είναι σαν να έχουμε ένα σκοινί που κρέμεται και το τεντώνουμε για να ισιώσει, έτσι δεν είναι; Λοιπόν στην αρχαία Αίγυπτο υπήρχε μια πολύ σημαντική τελετουργία η οποία λεγόταν «Τέντωμα του Σχοινιού». Ισοδυναμούσε με κάτι σαν τις σημερινές τελετουργίες θεμελίωσης ενός κτίσματος. Στην αρχαία Αίγυπτο, το «Τέντωμα του Σκοινιού» (pedj-shes) ήταν από τα σημαντικότερα κομμάτια της τελετουργίας θεμελίωσης. Ήδη από την Δεύτερη Δυναστεία το «Τέντωμα» σχετιζόταν με την θεά Σεσέτ, «Δέσποινα του Οίκου των Αρχιτεκτόνων». Με το «Σκοινί» ο αρχιτέκτονας μετρούσε τις διαστάσεις του κτίσματος και το ευθυγράμμιζε με τα άστρα και τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.

Η τελετουργία είχε τρία μέρη: το σημάδεμα των τεσσάρων γωνιών του κτίσματος, το «τέντωμα του σκοινιού» (κάρφωμα πασσάλων στις τέσσερις γωνίες και δέσιμο του σκοινιού για να ενωθούν) και το χαλάρωμα του σκοινιού (ώστε να πέσει στο χώμα, μαρκάροντας τα όρια του κτίσματος). Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούσαν το «μερκέτ», ένα ραβδί με χαρακιές, με το οποίο βάσει του αστερισμού της Μεγάλης Άρκτουυπολόγιζαν τον βορρά και ευθυγράμμιζαν το κτίσμα.


Ο ερευνητής Goro Adachi (https://www.supertorchritual.com/) έχει αναλύσει λεπτομερώς την «Τελετουργία της Γένεσης», συνδέοντας την επιστροφή στη Γη του βολιστήρα Genesis της NASA το Σεπτέμβριο του 2004 με το τσουνάμι της Σουμάτρας το Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς, μιας από τις πιο θανατηφόρες θεομηνίες της καταγεγραμμένης ιστορίας. Ο βολιστήρας Genesis είχε συλλέξει σωματίδια του ηλιακού ανέμου, τα οποία φυσικά προέρχονταν από το Ηλιακό Στέμμα(Κορώνα). Ο οποίος βολιστήρας έπεσε κοντά στην περιοχή… Four Corners (Τέσσερις Γωνίες – εκεί που συναντώνται οι πολιτείες Γιούτα, Κολοράντο, Αριζόνα και Νέο Μεξικό). Στο σημείο πτώσης του Genesis, αναγέρθηκε και ένας αναμνηστικός οβελίσκος,ένα κατεξοχήν αιγυπτιακό μνημείο.


Α, ναι. Το περίφημο ροκ συγκρότημα Genesis, ένα από τα επιδραστικότερα όλων των εποχών με πωλήσεις 100 εκατ. άλμπουμ, ανακοίνωσε στις 8 Μαρτίου την επανασύνδεσή του, 13 χρόνια μετά την τελευταία φορά που εμφανίστηκαν μαζί. Το Νοέμβριο μάλιστα θα ξεκινήσουν και περιοδεία με το σημαδιακό τίτλο «The Last Domino». Και στις 14 Μαρτίου πέθανε ο Genesis P’Orridge, αβάν γκαρντ μουσικός, ποιητής, performer και αποκρυφιστής, γνωστός από τους Throbbing Gristle και τους Psychick TV με τον περίφημο Temple of Psychick Youth (TOPY), μιας χαλαρής «παρέας» καλλιτεχνών και εξασκητών της Μαγείας του Χάους. Πότε ιδρύθηκε ο TOPY; Μα το 1981!


Γένεση – Ανάσταση – Θάνατος – Ανάσταση των Genesis – Θάνατος του Genesis – Γένεση του Εστεμμένου και Κατακτητικού Υιού – του Ώρου.

Λέγαμε για το 1981. Εκατό χρόνια πριν, το 1881, εκδόθηκε το «Πανούκλα στο Μπέργκαμο» (στη Βόρεια Ιταλία φυσικά) του διάσημου Δανού συγγραφέα Γενς Πέτερ Γιάκομπσεν. Το μικρό αυτό διήγημα έδωσε έμπνευση στον Ίνγκμαρ Μπέργκμαν για κάποιες σκηνές της ταινίας του «Έβδομη Σφραγίδα», για την οποία μιλήσαμε στο προηγούμενο post, εδώ:


Την ίδια χρονιά (είπαμε, εκατό χρόνια πριν το “Eyes of Darkness”), τυπώθηκε για πρώτη φορά ένα πασίγνωστο αγγλικό νανούρισμα και παιδικό τραγούδι, το "Ring a Ring o' Roses" ή "Ring a Ring o' Rosie".

Υπάρχουν αρκετές παραλλαγές, όπως και ερμηνείες. Έχει διατυπωθεί η θεωρία ότι το τραγουδάκι παραπέμπει στην επιδημία πανούκλαςστο Λονδίνο, η οποία στην πνευμονικήτης μορφή («αψού!») σκοτώνει ταχύτατα και απαίσια. Το posy είναι το μπουκέτο με λουλούδια που παραδοσιακά προσφερόταν ως δώρο, ή το μάτσο με τα αρωματικά βότανα που θεωρείτο ότι θα διώξει το «κακό μίασμα» της πανούκλας. Ο κορωνοϊός (κορώνα – στεφάνη – δαχτυλίδι) προσβάλλει φυσικά το αναπνευστικό σύστημα.


«Αδράττω τον πάσσαλο. Αδράττω τη λαβή της ράβδου και αδράττω το Μετρητικό Σχοινί με την Σεσέτ. Στρέφω το βλέμμα μου στις κινήσεις των άστρων. Στέλνω το βλέμμα μου στο Μηρό του Ταύρου (τη Μεγάλη Άρκτο). Μετρώ το χρόνο, εγκαθιδρύω τις Τέσσερις Γωνίεςτου ναού σου». (λόγια του Φαραώ από μια επιγραφή στο Ναό του Εντφού).


Η πανδημία έχει πλήξει και τα παγκόσμια χρηματιστήρια, προκαλώντας αβυσσαλέες πτώσεις στις χρηματαγορές μέσα στο δυσοίωνο κλίμα αβεβαιότητας. Στη χρηματαγορά, οι όροι "bear" (αρκούδα) και "bull" (ταύρος) χρησιμοποιούνται συχνά για να περιγράψουν την τάση των τιμών των χρηματοπιστωτικών μέσων (π.χ. μετοχές, ομόλογα) που διαπραγματεύονται σε μία αγορά αξιών, κατά τη διάρκεια κάποιων μηνών. Μία αγορά χαρακτηρίζεται ως “bull” όταν η τιμή της καταγράφει αύξηση 20% και πάνω από τα πιο πρόσφατα χαμηλά της. Η αντίστοιχη υποχώρηση της τιμής κατά 20% από την πιο πρόσφατη κορύφωσή της, θεωρείται αγορά “bear”. Φυσικά λόγω κορωνοϊού, έχουν καταφθάσει οι Αρκούδες… Οι αναλυτές δεν προβλέπουν επιστροφή των Ταύρων προτού καταγραφούν ενδείξεις περιορισμού της εξάπλωσης του κοροναϊού.

Το όνομα της θεάς Σεσέτ προέρχεται από το “sesheta” που σημαίνει «κρυμμένα», «μυστικά», «άρρητα» -ο Φαραώ αποκτούσε πρόσβαση στη δύναμη των μυστηρίων μέσω της θεάς Σεσέτ. Η οποία είχε για σύμβολο το φυτό πάπυρος, ο οποίος απεικονιζόταν ως επτάκτινοάστρο. Ο φαραώ Τούθμωσις Γ’ την αποκαλεί «Εκείνη των Επτά Σημείων». Όσα και τα (βασικά) άστρα της Μεγάλης Άρκτου δηλαδή. Η Σεσέτ απεικονιζόταν βαστώντας ένα βλαστό φοίνικα, ενώ στο κεφάλι της απεικονιζόταν ένα επτάφυλλο φυτό παπύρου που μοιάζει πολύ με φοινικόδεντρο.