Η Υπόθεση με το Βιτριόλι – Το Αλχημικό Ζευγάρι και η Αποθέωση της Εικόνας

Πολλές φορές σε αυτήν εδώ την ιστοσελίδα έχω κάνει αναλύσεις «συγχρομυστικισμού» (ο όρος δεν με ικανοποιεί, αλλά έχει επικρατήσει, κυρίως λόγω της αγγλικής ομοηχίας synchroΝicity-synchroΜysticism). Αρχέτυπες μορφές αναδύονται διαρκώς στην Συναινετική μας Πραγματικότητα. Ακόμα και το απλούστερο γεγονός επιδέχεται τέτοια ανάλυση. Πλην όμως, τα πιο τρανταχτά γεγονότα, λόγω της ισχυρότερης επίδρασής τους στο συλλογικό ασυνείδητο, έχουν και μεγαλύτερο «βάθος ανάλυσης».


Θεωρώ πως το να εντοπίζεις συγχρονικές-αρχετυπικές διασυνδέσεις σε ένα συμβάν, δεν αποτελεί απαραιτήτως απόδειξη «προσχεδιασμού» ή/και «τελετουργίας» (και στο σημείο αυτό, οι περισσότερες συνωμοσιολογικές αναλύσεις είναι απελπιστικά ρηχές). Απλούστατα, οι βασικοί δομικοί λίθοι της Πραγματικότητας αλληλοσυνδέονται, όπως αλληλοσυνδέονται πχ τα στοιχεία της ύλης στον Περιοδικό Πίνακα. Μπορείτε επίσης να κάνετε την παρομοίωση με τον source code στην Πληροφορική…

Η Μορφοδιάταξη των γεγονότων κρύβει πάντα εκπλήξεις.


Τον τελευταίο καιρό συγκλονίζει η περίφημη υπόθεση με το βιτριόλι. Δυο γυναίκες παρόμοιας ηλικίας, συντοπίτισσες, με αξιοσημείωτη ομοιότητα, αποτέλεσαν ένα τραγικό δίπολο θύτριας-θύματος, με περίεργες προεκτάσεις.

Το πρωί της 20ης Μαΐου 2020, ημέρα Τετάρτη, η 34χρονη Ιωάννα Παλιοσπύρου, πήγαινε στη δουλειά της, στα γραφεία μιας ασφαλιστικής εταιρίας στην Καλλιθέα, όταν η μεταμφιεσμένη 35χρονη Έφη Κακαραντζούλα, την περιέλουσε με βιτριόλι και μετά διέφυγε –για να συλληφθεί μερικές βδομάδες αργότερα. Η Ιωάννα υπέστη σοβαρά εγκαύματα στο μεγαλύτερο μέρος του προσώπου της. Δύσκολα μπορεί κανείς φανταστεί το μαρτύριο που έζησε και θα συνεχίσει να ζει.

Πέτρα του σκανδάλου φαίνεται να ήταν ένας 40χρονος Αιγιώτης περιστασιακός εραστής της Έφης Κακαραντζούλα, ο οποίος ήταν η αιτία να ζηλέψει παθολογικά η τελευταία την Ιωάννα και να σκαρώνει επί πολύ καιρό ένα αρρωστημένα περίπλοκο σχέδιο φρικαλέας «εκδίκησης»: να της στερήσει για πάντα ό,τι η Ιωάννα θεωρούσε πολυτιμότερο –την εξωτερική της ομορφιά. Το γεγονός ότι είχε προετοιμαστεί τόσο καλά και είχε μελετήσει τα πάντα τόσο διεξοδικά, φανερώνει αφ’ ενός μεν πόσο πολύ κακό ήθελε να κάνει στο θύμα, αφ’ ετέρου δε την ψυχοπαθητική της προσωπικότητα.

Σύμφωνα με τον δικηγόρο της Ιωάννας Παλιοσπύρου, η τελευταία είχε δει την Κακαραντζούλα το πολύ 5-6 φορές σε κάποιες εκδηλώσεις και γιορτές, και δεν μπορούσε να φανταστεί πως το συγκεκριμένο άτομο θα ήταν πίσω από την επίθεση εναντίον της.

Κι εδώ αρχίζει ένα περίεργο παιχνίδι.

Όπως επισημαίνεται και στο χαρακτηριστικό (για το Μακελειό) πρωτοσέλιδο, θύτρια και θύμα έμοιαζαν. Μπορεί να μην ήταν «δίδυμες» («έμοιαζαν σαν μια σταγόνα νερό»), αλλά αν δει κανείς τις φωτογραφίες τους, υπάρχει μια σαφής επιφανειακή ομοιότητα: ήταν κι οι δυο συνομήλικες, ξανθές και έδιναν πρώτη προτεραιότητα στην εξωτερική εμφάνιση, στο φαίνεσθαι. Μια ματιά στα προφίλ της Ιωάννας φανερώνει πόση σημασία έδινε στην «εικόνα» της. Ειδικά στο Instagram -το κατεξοχήν μέσον αυτοδιαφήμισης της εξωτερικής εικόνας. Το προφίλ της θύτριας είναι κλειστό, (και κατεβασμένο πλέον) αλλά θα έβαζα και στοίχημα ότι είναι γεμάτο παρόμοιες φωτογραφίες.


Η θύτρια (αριστερά) και το θύμα

Όμως οι ομοιότητες προχωρούν βαθύτερα.

Η Έφη Κακαραντζούλα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Σταθά Αιτωλοακαρνανίας, πολύ κοντά στο Λουτρό, το χωριό όπου μετακόμισε η οικογένεια της Ιωάννας όταν εκείνη ήταν μικρή. Οι δύο γυναίκες μεγάλωσαν σε γειτονικά χωριά και, κατά πληροφορίες, πήγαιναν και στο ίδιο σχολείο στην Αμφιλοχία. Στα 18 τους πέρασαν στο πανεπιστήμιο -στη Νομική η 35χρονη και στο Οικονομικό η 34χρονη- και έτσι και οι δύο, περίπου την ίδια περίοδο, μετακόμισαν στην Αθήνα. Λόγω της κοινής καταγωγής τους, οι δυο τους βρίσκονταν κάθε φορά που πήγαιναν στο χωριό τους, είτε σε εκδηλώσεις, είτε σε άλλες εξόδους.

Επιπλέον, η Έφη Κακαραντζούλα δούλευε σε δικηγορική εταιρεία η οποία συνεργαζόταν με το ασφαλιστικό πρακτορείο στο οποίο εργαζόταν η Ιωάννα Παλιοσπύρου.


Να ξέρετε πως οι λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούνται «υποσυνείδητα»

Εν ολίγοις:

• Θύμα και κατηγορούμενη ήταν πρακτικά συνομήλικες (34 και 35 ετών)

• Γεννήθηκαν σε διπλανά χωριά και κάθισαν σε διπλανά θρανία.

• Σπούδασαν σε κοντινά πανεπιστήμια στην ίδια πόλη

• Εργάζονταν σε επιχειρήσεις οι οποίες συνεργάζονταν.

• Διατηρούσαν «φιλία» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είχαν κοινούς γνωστούς, όμως ποτέ δεν έγιναν πραγματικές φίλες.

• Και των δύο η ζωή καταστράφηκε για πάντα: της μίας από το βιτριόλι και της άλλης από το έγκλημα.

• Λίγες ώρες πριν την τραγωδία, στις 00:18 της μοιραίας Τετάρτης, η Ιωάννα Παλιοσπύρου είχε αλλάξει τη φωτογραφία προφίλ της. Κι εκεί έκανε το τελευταίο like η Έφη Κακαραντζούλα, μετά από δύο χρόνια διαδικτυακής σιωπής.


Το τελευταίο ποστ της Ιωάννας, μερικές ώρες πριν την τραγωδία

Το σχόλιο στο πρωτοσέλιδο του Μακελειού περί «διδύμων» είναι αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. Άλλωστε στις 21 Μαΐου, μια μέρα μετά την επίθεση, μπήκαμε στο ζώδιο των Διδύμων. Του οποίου κυβερνήτης είναι ο πλανήτης Ερμής. Και η Τετάρτη, η ημέρα της επίθεσης είναι η κατεξοχήν Ημέρα του Ερμή

Το βιτριόλι, είναι το γνωστό μας θειικό οξύ (Η2SO4). Αποτελείται από δυο άτομα υδρογόνου και ένα σουλφίδιο (ένωση θείου και οξυγόνου). Η λέξη προέρχεται από το λατινικό vitriolum, που σημαίνει «υαλώδες», επειδή οι κρύσταλλοι πολλών μεταλλικών σουλφιδίων μοιάζουν με κομμάτια από πολύχρωμο γυαλί. Άλλωστε όταν το θειικό οξύ είναι πυκνό, μοιάζει με το γυαλί.

Το