Τα Τριάρια, τα Εννιάρια κι η Νέα Κανονικότητα

Θυμάστε τα Χριστούγεννα του 2019; Τα Χριστούγεννα που σηματοδότησαν το τέλος μιας εποχής, αφού στο καπάκι ήρθε η κορωνοπαράνοια, η πανδημία του υστερικού φόβου και της ατόφιας βλακείας, με αποτέλεσμα την απότομη, «κβαντική» μετάβαση σε μια νέα εποχή. Μια εποχή όπου η παθολογικά φοβική αντίδραση απέναντι σε κάθε υπαρκτό και ανύπαρκτο κίνδυνο θα αποτελεί καθεστώς. Μια εποχή «Νέας Κανονικότητας» (my ass…) όπου οι ατομικές ελευθερίες θα έχουν πάει περίπατο, κοινή συναινέσει.



Μια εποχή όπου η εκφυλισμένη Δυτική κοινωνία κινεζοποιείται με ραγδαίο ρυθμό.


Κάθε τι που έρχεται, δείχνει από πριν τα σημάδια του. Ποια σημάδια; Α, αυτό είναι μια μεγάλη και περίπλοκη ιστορία. Η ικανότητα να προβλέπεις το επερχόμενο είναι σχεδόν ακατόρθωτη. Συνήθως τα σημάδια γίνονται αντιληπτά κατόπιν εορτής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση κυριολεκτικά κατόπιν εορτής!

Είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα θυμούνται πως πριν την εορτή των Χριστουγέννων του 2019, υπήρξε ένας περίεργος φωτοστολισμός στο κέντρο της Αθήνας, σε μια άκρως νευραλγική περιοχή, που ξεκινούσε δίπλα στη Βουλή. Ήταν εκείνα τα περίεργα φωτιστικά στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας που προκάλεσαν το ξέσπασμα μιας θύελλας από σχόλια, αστεία, αντεγκλήσεις, memes κι ένα σωρό άλλα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Ο εν λόγω φωτοστολισμός αφορούσε επιμήκη φωτιστικά στοιχεία που κρέμονταν πάνω από το δρόμο. Υπήρχαν τρεις ομάδες στοιχείων, κάθε μία από τις οποίες είχε κι αυτή τρία υπο-στοιχεία. Εν γένει ήταν ένα «παιχνίδι» με βάση τους αριθμούς 3 και 9. Οι «αριθμητικές» αντιστοιχίες άλλαζαν, καθώς επίσης και τα χρώματα των φωτιστικών στοιχείων. Το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου άσχημο, όπως μπόρεσα να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι –παρότι τα περισσότερα σχόλια στα σόσιαλ μύδια γίνονταν στο πόδι, βασισμένα σε φωτογραφίες που δεν απέδιδαν το φαντασμαγορικό του πράγματος.


(Φωτο Διονύσης Κουτσης)
(Φωτο Διονύσης Κουτσης)

Το φωτοστολισμό της Βασιλίσσης Σοφίας είχε αναλάβει το Ίδρυμα Ωνάση. Ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος, σύμβουλος Στρατηγικής και Πολιτισμού του Ιδρύματος είχε πει τα εξής: «Η Βασιλίσσης Σοφίας είναι ένας δρόμος που περιλαμβάνει κτίρια διαφορετικών αρχιτεκτονικών εποχών και κανόνων, νεοκλασικά και μοντέρνα, από τη Βουλή των Ελλήνων έως τον Δρομέα του Βαρώτσου και από το Πολεμικό Μουσείο έως το “Χίλτον”. Καταλήξαμε στη συγκεκριμένη φωτιστική πρόταση επειδή η γραμμή αποτελεί τη βάση ενός αρχιτεκτονικού σχεδίου, άρα λειτουργεί ως ένα νήμα που ενώνει τα νεοκλασικά με τα σύγχρονα κτίρια».

Νήματα λοιπόν, τριάρια και εννιάρια.



Η άνω φωτογραφία είναι από την ταινία «Στενές Επαφές Τρίτου Τύπου», από τη σκηνή της τελικής επαφής με τους εξωγήινους, με τους οποίους οι άνθρωποι επικοινωνούσαν με φωτεινά σήματα και μουσικές νότες, με τον πολύχρωμο φωτεινό πίνακα που διακρίνεται αριστερά.

Όλως συμπτωματικώς, στη γειτονική οδό Πανεπιστημίου, την ίδια περίοδο στα τέλη του 2019, ένας άλλος ασυνήθιστος φωτεινός διάκοσμος έκανε το Twitter να πλημμυρίσει από ειρωνικά και χιουμοριστικά σχόλια σχετικά με «εξωγήινα σκάφη».


Πράγματι, τα φωτιστικά έμοιαζαν με τα περίφημα «Birds of Prey», τα πολεμικά σκάφη των τρομερών Κλίνγκον (στο σύμπαν του Star Trek βέβαια).


Επιστρέφοντας στην Βασιλίσσης Σοφίας, ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος είχε επισημάνει: «Το Ίδρυμα Ωνάση, είχε σκοπό να χαρίσει στην πόλη μια διαφορετική εμπειρία, που δίνει χώρο στην ονειροπόληση μέσα από μια χρωματική στέγη που μεταλλάσσεται κάθε φορά που περνάς από εκεί».


Αριστερά, η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση το 2017. Δεξιά,  το μήνυμα του Μονόλιθου στην ανθρωπότητα στην ταινία «2010: The Year We Made Contact»
Αριστερά, η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση το 2017. Δεξιά, το μήνυμα του Μονόλιθου στην ανθρωπότητα στην ταινία «2010: The Year We Made Contact»

Ο υπεύθυνος καλλιτέχνης ήταν ο Γιώργος Τέλλος, ο οποίος είχε συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου και την Ελευθερία Ντεκώ στις Τελετές Έναρξης και Λήξης των Ολυμπιακών του 2004. Συνολικά τοποθετήθηκαν 612 φωτιστικά στη Βασιλίσσης Σοφίας.

Κάνουμε μια νοερή σημείωση για το «612» (που όπως είναι φυσικό, είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του 3 και του 9) και πάμε να δούμε ορισμένα αριθμοσυγχρονικά.

Η οδός Βασιλίσσης Σοφίας πήρε το όνομά της από την Σοφία της Πρωσσίας (1870-1932) σύζυγο του βασιλιά Κωνσταντίνου Α΄ της Ελλάδας. Ήταν η τρίτη κατά σειρά Βασίλισσα των Ελλήνων. Ήταν κόρη του Αυτοκράτορα Φρειδερίκου Γ´ (Τρίτου) της Γερμανίας, καθώς και μητέρα τριών βασιλέων, του Γεωργίου Β΄, του Αλεξάνδρου και του Παύλου.

Τρία τριάρια έχουν φυσικά άθροισμα το εννέα.

Είπαμε για τα 612 φωτιστικά στοιχεία. Τι συνέβη το έτος 612; Τότε γεννήθηκε ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Κωνσταντίνος Γ΄ (Τρίτος), και μάλιστα στις τρεις Μαΐου. Ήταν ο πλέον βραχύβιος αυτοκράτορας, αφού έμεινε στο βυζαντινό θρόνο για τρεις μήνες, μέχρι το θάνατό του σε ηλικία 29 ετών, από φυματίωση ή δηλητηρίαση. Πάρτε κι άλλα τρία τριάρια.

Τι άλλο έγινε το 612; Τη χρονιά εκείνη κομίστηκαν στην Κωνσταντινούπολη από την Παλαιστίνη ο Ιερός Σπόγγος και η Ιερή Λόγχη (η περίφημη λόγχη του Λογγίνου). Ο πρώτος ήταν το σφουγγάρι με το οποίο δόθηκε «χολή και όξος» (ξίδι) στον Εσταυρωμένο Ιησού. Η δεύτερη ήταν η λόγχη με την οποία τρύπησαν τα πλευρά του Εσταυρωμένου για να εξακριβώσουν αν ήταν νεκρός. Όλα αυτά αφορούν τη σταυρική θυσία του Ιησού η οποία γιορτάζεται φυσικά το Πάσχα.

Χριστούγεννα και Πάσχα, Γέννηση και Θάνατος/Ανάσταση, τρεις βασικοί σταθμοί του Μεγάλου Μαγικο-Τελετουργικού Κύκλου, τον τελευταίο μήνα του 2019. Λίγο πριν την Γέννηση της κορωνοπανδημίας που σκόρπισε Θάνατο (σωματικό και ψυχικό/νοητικό) με αποτέλεσμα τη Ανα-σταση της ανθρωπότητας σε μια εφιαλτική Νέα Κανονικότητα.

Τα φωτιστικά της Βασιλίσσης Σοφίας προκάλεσαν τόσο ποικίλα σχόλια σε σημείο που στις 8 Δεκεμβρίου 2019, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, κάλεσε τους Αθηναίους να περιμένουν πρώτα να δουν ολοκληρωμένο τον χριστουγεννιάτικο στολισμό στη Βασιλίσσης Σοφίας και μετά να γκρινιάξουν. Είπε χαρακτηριστικά: «Έχω ακούσει πάρα πολλά, έχω διαβάσει πάρα πολλά… για “666” για “έργο του διαβόλου”, για θρησκευτική ουδετερότητα. Αλλά έχω γίνει αποδέκτης και πολλών γνήσιων αυθεντικών παραπόνων».



Το 666 είναι σαν το 612: αριθμοί που διαιρούνται τέλεια με το 3 (και το 9 βεβαίως).

Τα Χριστούγεννα πέρασαν κι ο κορωνοϊός εξαπλωνόταν. Το 2019 (2+0+1+9 = 12 = 9 + 3) μας άφησε. Ένα μήνα μετά είχαμε και το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα ενώ στις 22 Μαρτίου 2020 ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε το πρώτο λοκντάουν. Είχαν περάσει ακριβώς 90 ημέρες από τα Χριστούγεννα.

Τότε ξεκίνησε να εφαρμόζεται και η αποστολή των περίφημων SMS στο 13033 προκειμένου να μπορεί να βγει κανείς από το σπίτι του.


Όσο και να έψαξα, δεν κατόρθωσα να βρω για ποιο (τεχνικό ή άλλο) λόγο επελέγη ο συγκεκριμένος αριθμός. Αυτό που ξέρω όμως είναι πως διαθέτει τρία τριάρια (που αθροίζονται στον αριθμό εννέα). Ξέρω επίσης πως το καθεστώς έδειξε ιδεοληπτική εμμονή στο να διατηρεί το βλακώδες και αναποτελεσματικό μέτρο της αποστολής SMS επί πολύ καιρό. Ξέρω επίσης κι αυτό που δήλωσε απροκάλυπτα στις 29.4.2021 ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης: «Υπάρχει πάντοτε στα SMS κι ένας συμβολισμός, πέρα από το ζήτημα του ελέγχου της κίνησης και του περιορισμού».


Ξέρετε, μερικές φορές ο καλύτερος τρόπος να κρύψεις κάτι είναι να το εκθέσεις σε κοινή θέα…

Τα «συμβολικά» εννιάρια έκαναν και την εμφάνισή τους με περίεργο τρόπο και στη διάρκεια του εγκλεισμού.

Στο λιανεμπόριο εφαρμόστηκε το μέτρο της ύπαρξης μέχρι και εννέα ατόμων παρόντων στην ουρά.

Στο άνοιγμα των εκκλησιών ανήμερα των Χριστουγέννων του 2020 και των Φώτων, επιτρεπόταν η παρουσία έως και εννέα ατόμων σε όλες τις εκκλησίες

Στις 8.12.2020 ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης ανέφερε ότι, μαζί με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, ανακοίνωσαν την επέκταση εννέα μέτρων οικονομικής ενίσχυσης για τις πληγείσες επιχειρήσεις από την πανδημία (διάβαζε: τις πληγείσες επιχειρήσεις από τα γελοία μέτρα για την πανδημία) για τον μήνα Δεκέμβριο.

Λίγες μέρες μετά, στις 14.12.2020, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας ανακοίνωσε ότι «για την παραμονή και ανήμερα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς […], δεν επιτρέπεται η συγκέντρωση σε σπίτια περισσοτέρων των εννέα ατόμων προερχομένων από δύο οικογένειες».


Το ότι η ιδεοληπτική εμμονή με τα εννιάρια δεν είχε προέλθει από την συλλογική σοφία των φωστήρων της Επιστημονικής Επιτροπής, αποδείχτηκε περίτρανα την επόμενη μέρα. Διαβάζουμε:

«15.12.2020: Σύγχυση έχει προκληθεί με την απόφαση της κυβέρνησης για παρουσία έως 9 ατόμων στο εορταστικό τραπέζι των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Οι λοιμωξιολόγοι, εμφανίζονται να απορούν με την εν λόγω απόφαση, υποστηρίζοντας πως ο μέγιστος αριθμός των εννέα ατόμων, δεν συζητήθηκε στην Επιτροπή».



Ποιος δουλεύει ποιον στην συγκεκριμένη περίπτωση;

Την επομένη των Φώτων, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε πως σε ό,τι αφορά στα Θεοφάνεια, «πήγαν όλα καλά» και πως «η απόφαση της κυβέρνησης στο 99,9% των ναών τηρήθηκε».

Τρία εννιάρια, τόνισε ο τηλεπλασιέ, για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία.


Το Φλεβάρη του 2021 νέο λοκντάουν. Το καθεστώς ανακοινώνει (10.2.2021) πως «σε θρησκευτικές τελετές όπως γάμοι, βαφτίσεις, κηδείες, μνημόσυνα, επιτρέπεται η συμμετοχή μόνο του θρησκευτικού λειτουργού, του αναγκαίου βοηθητικού προσωπικού και έως εννέα ατόμων».

Ο καιρός περνάει κι έρχεται και το Πάσχα. Το καθεστώς ανακοινώνει (29.4.2021) πως «την Κυριακή του Πάσχα (2 Μαΐου) και μόνο την Κυριακή του Πάσχα υπάρχει δυνατότητα συγκέντρωσης δύο οικογενειών έως 9 άτομα σε εσωτερικό χώρο και έως 12 άτομα αν πρόκειται για υπαίθριο χώρο». (Το 12 είναι φυσικά άθροισμα του εννέα και του τρία).

Προς τι λοιπόν αυτή η ιδεοληπτική λύσσα με το 3 και το 9; Γιατί όχι καθαρά και στρογγυλά, εύληπτα νούμερα, όπως το 5 ή το 10; Όλα αυτά βέβαια πέρασαν στο ντούκου μέσα στην παραζάλη και τη μαυρίλα της καθημερινότητας του άθλιου εγκλεισμού. Η μοναδική αντίδραση ήταν σποραδικά ειρωνικά και εκνευρισμένα σχόλια. Ή κάποιες ρηχές επισημάνσεις από άτομα που είχαν τη στάμπα του «ψεκασμένου», του «συνωμοσιολόγου» και του «γραφικού» (Μετά ήρθε και ο θρησκευτικός όρος «αρνητής»). Και μετά ακολουθούσε η λήθη.

Γιατί όμως τρία και εννέα; Ας δούμε ορισμένα πράγματα σε ό,τι αφορά το συμβολισμό.

Τρία είναι ο μαγικός αριθμός του Κρόνου. Ο Κρόνος είναι η πύλη του θανάτου στο δρόμο για το σύμπαν. Ο Κρόνος είναι ο περιορισμός που επιβάλλει μορφή στη ζωή και εντοπισμό μέσα στο χώρο και το χρόνο. Οι απώλειες που προκαλεί ο Κρόνος ισούνται με τις ευθύνες που αρνείται κανείς να αναλάβει. Ο Κρόνος/Χρόνος είναι η κινούμενη εικόνα της Αιωνιότητας. Ανέλυσα διεξοδικά το θέμα αυτό στο βιβλίο μου “Λαβύρινθος του Αίματος” , για όποιον ενδιαφέρεται για λεπτομέρειες και ανέλπιστες διασυνδέσεις.


Το εννέα συμβολίζει τη μετάβαση από μια σειρά αριθμών σε μια υψηλότερη σειρά συνεπώς αποτελεί τον κατεξοχήν αριθμό της μύησης και οι τελετουργίες μύησης συχνά έχουν τη μορφή της απομίμησης του θανάτου και της αναγέννησης. Είδαμε το συνδυασμό Χριστουγέννων & Πάσχα, δηλαδή Γέννηση & Θάνατος/Ανάσταση.

Το αμόνι του Ήφαιστου έκανε εννέα μέρες να πέσει από τον Ουρανό στη Γη και άλλες εννέα να πέσει από τη Γη στα Τάρταρα. Εννέα είναι και οι μήνες της κύησης. Η γέννηση είναι η έξοδος σε ένα νέο κόσμο, είναι μύηση, κβαντική μετάβαση. Σαν την απότομη μετάβαση στη Νέα Κανονικότητα μετά το 2019. Ένας καλλιτέχνης που ονομαζόταν Τέλλος, έφτιαξε το φωτοστολισμό που συμβόλιζε το Τέλος μιας Εποχής και την Γένεση μιας άλλης. Θάνατος και Ανάσταση.

Όλα αυτά περί κβαντικής μετάβασης σε μια Νέα Πραγματικότητα τα έλεγα και τα έγραφα λεπτομερώς σε μια σειρά άρθρων σε αυτή την ιστοσελίδα, τους πρώτους μήνες του 2020. Διαβάστε τα και ξαναδιαβάστε τα (όσο υπάρχουν ακόμα αναρτημένα).

Όταν ο Προμηθέας έκλεψε τη φωτιά και την προσέφερε στην ανθρωπότητα, ο οργισμένος Δίας τον τιμώρησε με το γνωστό τρόπο και μετά συγκάλεσε ένα συμβούλιο εννέα θεών και θεαινών για να δει πώς θα τιμωρήσει την ανθρωπότητα. Το Συμβούλιο των Εννέα δημιούργησε την Πανδώρα με το περίφημο κουτί της, το άνοιγμα του οποίου προκάλεσε την εξαπόλυση των δεινών στα πέρατα της Γης. Στα τέλη του 2019 τα δεινά του κορωνοϊού άρχισαν να εξαπλώνονται στα πέρατα της Γης, ίσως επειδή κάποιοι σε κάποιο εργαστήριο στο Βουχάν της Κίνας άνοιξαν (άθελά τους;) το Κουτί της Πανδώρας. Άλλωστε η διαβόητη Εκκλησία του Σατανά, κυβερνάται από το Συμβούλιο των Εννέα.

Στο μύθο της Αρπαγής της Περσεφόνης που περιγράφει τους τέσσερις μεγάλους σταθμούς του Μαγικού Τελετουργικού Κύκλου (Γέννηση-Γάμος-Θάνατος-Ανάσταση), η γη δεν καρποφορεί τους τρεις μήνες που η Περσεφόνη βρίσκεται στον Κάτω Κόσμο, εν αντιθέσει με τους υπόλοιπους εννέα, που βρίσκεται στη γη μαζί με τη μητέρας της, τη Δήμητρα.

Στη Βίβλο, το εννέα είναι σύμβολο του τελεσίδικου, του ανέκκλητου, της οριστικότητας –κάτι που παραπέμπει στις ιδιότητες του Κρόνου. Ο Ιησούς πέθανε στο Σταυρό την ώρα η οποία ήταν στην πραγματικότητα 3 μμ. Τρία (Κρόνος) και Εννέα μαζί. Μετά την Ανάσταση, ο Ιησούς εμφανίστηκε εννέα φορές στους μαθητές του. Η ενάτη Αυγούστου ήταν η ημέρα της καταστροφής του Ναού στην Ιερουσαλήμ και η μέρα που ο ναός του Ηρώδη πυρπολήθηκε από τους Ρωμαίους το 70 μΧ. Στην Παλαιά Διαθήκη αναφέρονται επίσης εννέα ομάδες που ασκούσαν μαγεία

Ο παράξενος φωτοστολισμός της Βασιλίσσης Σοφίας έγινε εν μέσω του ένατου ζωδίου, εκείνου του Τοξότη. Ο οποίος φυσικά εξαπολύει βέλη τα οποία θα μπορούσαν να παρομοιαστούν με τις περιβόητες ακίδες-πρωτεΐνες του κορωνοϊού, ο οποίος ξεκίνησε την εξάπλωσή του εκείνη την εποχή. Γενικότερα για το συμβολισμό του Τοξότη σε σχέση με την πανδημία (και όχι μόνο), ανατρέξτε στο άρθρο μου εδώ:


Στην τράπουλα Ταρό, το ένατο φύλλο είναι ο Ερημίτης, που συμβολίζει την αυτοεξέταση και το στοχασμό, δείχνει προθυμία προς αναζήτηση συμβουλής, αλλά αντεστραμμένο δείχνει πείσμα και άρνηση να εισακουστούν οι συμβουλές. Μήπως σας θυμίζει καθόλου την κατάσταση που ξεκίνησε με τα ολέθρια λοκντάουν και τον επακόλουθο διχασμό της ελληνικής (και όχι μόνο) κοινωνίας σε «Μετωπολογικάριους» και «Ψεκασμένους»; Άλλωστε στη διάρκεια του λοκντάουν, όλοι είχαμε μετατραπεί ουσιαστικά σε «ερημίτες».


Στην Βίβλο αναφέρονται συνολικά εννέα άτομα που έπασχαν από λέπρα (η οποία λέπρα ήταν κάτι σαν τον κορωνοϊό της εποχής. Αφ’ ενός μεν προκαλούσε υστερικό πανικό στον κόσμο. Αφ’ ετέρου η «λέπρα» στην αρχαιότητα σήμαινε κάθε μορφή δερματικής ασθένειας, καλή ώρα όπως σήμερα ο κάθε θάνατος ΜΕ κοβίδη, χρεώνεται ως θάνατος ΑΠΟ κοβίδη, μέχρι και τέσσερις μήνες μετά την αρχική διάγνωση. Αλλά σήμερα η επιστήμη προόδευσε από την εποχή της Βίβλου, έτσι δεν είναι; Άλλωστε όλα αυτά γίνονται «για το καλό μας».


Στο φωτοστολισμό της Βασιλίσσης Σοφίας, τα τριπλά φωτιστικά μπορούν να παραπέμπουν στον Κρόνο. Τα φωτιστικά σώματα μεταβάλλονταν από σημεία σε γραμμές, δηλαδή από «.» σε «-». Τρεις κουκίδες μαζί με τρεις παύλες κι άλλες τρεις κουκίδες, το τρία στο εννέα δηλαδή («…---…») είναι το πασίγνωστο «SOS» στον Κώδικα Μορς. Ένα σήμα κινδύνου λίγο πριν ξεσπάσει η πανδημία.

Επανερχόμενοι στο περίφημο 13033, πέραν του 3 και του 9 που εμπεριέχει, υφίσταται και ένας άλλος συμβολισμός (το είπε ξεκάθαρα και ξεδιάντροπα ο Γεραπετρίτης, αλλά ποιος αντιλαμβάνεται το προφανές;). Τον συμβολισμό τον πρόσεξε ο Χρήστος Μαντζιάρης, ήδη από την εποχή του πρώτου λοκντάουν (βλ. το άρθρο του εδώ:


Το 13033 αποτελείται από το «13» και το «33». Από εδώ ξεκινούν λαβυρινθώδη μονοπάτια αποκρυφιστικών και άλλων συμβολισμών, αλλά ας μείνουμε σε κάποιους πολύ βασικούς. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), διαβρωμένος από τους Κινέζους οι οποίοι είναι οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για το ξέσπασμα και τη διάδοση της πανδημίας, ιδρύθηκε στις 7.4.1948. Το άθροισμα των ψηφίων (7+4+1+9+4+8) δίνει τον αριθμό 33. Ο ΠΟΥ είναι «παράρτημα» του ΟΗΕ ο οποίος ιδρύθηκε στις 26.6.1945 (2+6+6+1+9+4+5 = 33). Η υδρόγειος (σε πολική προβολή) που φιγουράρει στη σημαία του ΟΗΕ όσο και του ΠΟΥ, χωρίζεται σε 33 τμήματα από τους γεωγραφικούς παράλληλους και μεσημβρινούς. Τα φύλλα που βρίσκονται εκατέρωθεν της υδρογείου έχουν από 13 φύλλα το καθένα. Δεν συμπαθώ ιδιαίτερα την αριθμολογία γιατί οδηγεί συνήθως σε ατέρμονα ταυτολογικά μονοπάτια, οπότε σταματώ εδώ. Όσο για τους επί μέρους συμβολισμούς και τα νήματα που ξεκινούν από το 13 και το 33, ψάξ’τε το μόνοι σας. Google is your friend!



Άραγε όλα αυτά προϋποθέτουν την υιοθέτηση της κλασικής συνωμοσιολογικής άποψης ότι υπάρχει «μυστικό σχέδιο», «μυστικοί παίκτες» κλπ; Όχι απαραιτήτως.

Κοιτάξτε, η περιοχή αυτή είναι επικίνδυνη με την έννοια ότι ο σοβαρός ερευνητής ισορροπεί σε ένα τεντωμένο σκοινί, ενώ από κάτω του είναι έτοιμοι να τον κατασπαράξουν τόσο οι μανταμσουσουδάκηδες Ορθολογιστές όσο και οι μαινόμενοι Ψεκασμένοι –αμφότεροι θεότυφλοι.

Τα μοτίβα που αναδύονται δεν αποτελούν απαραιτήτως αποτελέσματα προσχεδιασμού και συνειδητήςτελετουργίας. Σύμφωνοι, σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να υπάρχει παρέμβαση «άλλων». Αλλά υπάρχουν και δυνάμεις πολύ πιο πάνω και πιο «πέρα» από αυτούς τους «άλλους», όποιοι και να είναι αυτοί, ό,τι σκοπό και να έχουν, σε όποιους περίεργους χώρους και αν κινούνται.

Τα αναδυόμενα αρχέτυπα είναι οι βασικοί δομικοί λίθοι της πραγματικότητας και κομβικές εστίες της Μορφοδιάταξης. Είναι νήματα και κόμβοι ενός αδιόρατου γεωμετρικού δικτύου. Είναι κάτι σαν τον Περιοδικό Πίνακα των Στοιχείων της Ύλης στη Χημεία, σαν το Δέντρο της Ζωής στην Καμπαλά, σαν τον Source Code, τον «Πηγαίο Κώδικα» στην Πληροφορική.

Από την άλλη, εννοείται ότι υπάρχουν συνωμοσίες και μυστικά παιχνίδια. Το κρυφό παιχνίδι που ενώνει τον χώρο της πολιτικής με τον χώρο του αποκρυφισμού και της μαγείας είναι διαδαλώδες, σκοτεινό και επικίνδυνο. Έχω γράψει αρκετά στο βιβλίο μου «Μέσα στη Χύτρα Ταχύτητας» αλλά και στο «Λαβύρινθο του Αίματος».

Ο κόσμος της Δύναμης και της Εξουσίας (κοσμικής και αλλοκοσμικής) έχει πολλές εκφάνσεις και υπο-χώρους που λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία. Υπήρχαν πάντα περίεργες ομάδες, αδελφότητες, τάγματα, εταιρείες και στοές που δρούσαν στα παρασκήνια. Ο αείμνηστος Γιώργος Μπαλάνος είχε γράψει τα εξής σχετικά με το μαγικοπολιτικό κύκλωμα εξουσίας:

«Στις αληθινές Αδελφότητες Δύναμης υπάρχει ένα ρεύμα διπλής κατεύθυνσης: πρώτον, οι ίδιες οι αδελφότητες επιδιώκουν να «φυτέ