top of page

Το Βλέμμα της Αβύσσου και Τιτάνες Βυσσόθεν

Έχω γράψει πολλές φορές (περισσότερες απ’ όσες θυμάμαι) ότι σε έναν κύκλο μπορείς να αρχίσεις να μετράς την περιφέρειά του ξεκινώντας από οποιοδήποτε σημείο. Αλλά μια φορά ακόμα δεν βλάπτει.


Εν αρχή λοιπόν ην η ανάδυση των αρχετύπων, όπως περιγράφω με διάφορους τρόπους στα κείμενα αυτής της ιστοσελίδας, εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Με πρωταγωνιστή τον Ποσειδώνα (και όλα τα σύμβολα που συνδέονται με αυτόν), τον Κρόνο-Χρόνο και διάφορους άλλους –με ποικίλα πολιτιστικά και άλλα προσωπεία. Ας διευκρινίσω εδώ ότι ο Ποσειδώνας δεν είναι κατ’ ανάγκην ο «θαλάσσιος θεός» του κλασικού πάνθεου, αλλά ένας πιο αρχέγονος και χθόνιος θεός, πολύ πιο σκοτεινός και απειλητικός από τον αντίστοιχό του της κλασικής αρχαιότητας.


Να θυμίσω εδώ και την πυραμίδα με την ευρεία έννοια, η οποία μπορεί να εκδηλώνεται και ως κορυφή, ως τετράεδρο, ως τρίγωνο, ως γράμμα (Α, Λ), ως βέλος, κλπ.


Να θυμίσω επίσης τον παράγοντα των UFΟ ή ΑΤΙΑ τα οποία επανήλθαν δυναμικά στο προσκήνιο εδώ και μερικά χρόνια μετά από δεκαετίες περιφρόνησης –αλλά με ένα νέο, μεταλλαγμένο προσωπείο.

Στο προηγούμενο κείμενο είχα πιάσει μια μπερδεμένη σειρά νημάτων η οποία ανακάτευε κάποιους παραλληλισμούς μεταξύ πολιτικών γεγονότων και σεισμών εκατέρωθεν του Αιγαίου, με δευτερεύοντες άξονες τα σημαδιακά (για ποικίλους λόγους) έτη 1981, 1999 και 2023. Θα σας συνιστούσα να του ρίξετε μια ματιά εδώ


Κατόπιν θα αναφέρω ορισμένα φαινομενικώς «ξεκάρφωτα» συμβάντα, τα οποία πλαισιώνουν την συνολική Μορφοδιάταξη.


*Κυριακή 26 Μαρτίου 2023. Σκοτώνεται σε τροχαίο δυστύχημα στο Λαγονήσι ο 66χρονος Κωνσταντίνος Χρυσάγης, διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, υπεύθυνος της κυκλοφορίας συνολικά όλου του σιδηροδρόμου. Το δυστύχημα έγινε στο 38,5 χλμ της παραλιακής Αθηνών-Σουνίου. Το δυστύχημα προκάλεσε ποικίλα σχόλια, δεδομένου ότι δυο μέρες πριν είχε σκοτωθεί στο Βόλο ο 69χρονος συνταξιούχος σταθμάρχης του ΟΣΕ, Κώστας Πρασσάς, ο οποίος ήταν συνταξιούχος σταθμάρχης του ΟΣΕ. Όλα αυτά βέβαια στον απόηχο της τραγωδίας των Τεμπών, για την οποία έγραψα ουκ ολίγα στο προηγούμενο κείμενό μου.


Το δυστύχημα έγινε πολύ κοντά στην περίφημη βίλα που διέθετε ο δικτάτορας Γεώργιος Παπαδόπουλος. Ο νεκρός σιδηροδρομικός λεγόταν Χρυσάγης (ομόηχο επίθετο με το «Χρυσαυγίτης» που παραπέμπει φυσικά στη χούντα και τον σχετικό πολιτικό χώρο).

*Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023 : Φθορές στο ιστορικό αντιτορπιλικό “Βέλος” προκάλεσαν οι ισχυροί άνεμοι που επικράτησαν τη Δευτέρα και την Τρίτη στη Θεσσαλονίκη. Το πλοίο βρίσκεται αγκυροβολημένο στη Νέα Παραλία και λειτουργεί ως μουσείο του αντιδικτατορικού αγώνα.


Ας μην ξεχνάμε και την προεκλογική περίοδο που είχε επιμηκυνθεί λόγω Τεμπών και της μετάθεσης της ημερομηνίας των εκλογών. Θυμίζω εδώ όλα τα νήματα περί Κωνσταντίνων, βασιλέων και «βασιλέων», και το περίφημο King Kill 33

*Μεγάλη Τετάρτη 12 Απριλίου 2023: Ο σπουδαίος εξερευνητής των βυθών Κώστας Θωκταρίδης, ανακάλυψε το ναυάγιο του «Χρυσή Αυγή», ενός οχηματαγωγού που είχε βυθιστεί το 1983, παίρνοντας στον υγρό τάφο του 28 ανθρώπινες ζωές. Ας αναφέρω εδώ ότι την εποχή του ναυαγίου συμμετείχαν στη διάσωση μεταξύ άλλων και τα πλοία Χρυσή Άμμος και Χρυσό Ακρωτήριο, ενώ το ναυάγιο έγινε στο Κάβο ντ’ Όρο (Χρυσό Ακρωτήριο). Ο χρυσός είναι ταυτόσημος αστρολογικά με τον Ήλιο -τον βασιλιά. Ας πούμε ακόμα εδώ ότι η ανακοίνωση της ανακάλυψης του ναυαγίου έγινε τρεις μέρες πριν την 111η επέτειο του διασημότερου ίσως ναυαγίου της ιστορίας, του «Τιτανικού» (15.4.1912).

*Δυο μέρες πριν, ξημερώματα Μεγάλης Δευτέρας 10 Απριλίου, ο δήμαρχος Αθηναίων (Κωνσταντίνος Μπακογιάννης) αποφάσισε να απομακρύνει τους 22 φοίνικες από την οδό Πανεπιστημίου, την επαύριον της Κυριακής των Βαΐων (όταν έραιναν με φοινικόφυλλα τον Ιησού, Βασιλιά των Ιουδαίων. Τα δέντρα ξηλώθηκαν και μεταφέρθηκαν σε ειδικό χώρο στο Γουδί για να φυτευτούν «σε διάφορα σημεία που θα αποφασιστούν εν καιρώ». Μέσα στο γενικότερο φιάσκο και τα καραγκιοζιλίκια του «Μεγάλου Περίπατου», δεν δόθηκε και πολλή σημασία σε ακόμα μια φαινομενικά άσκοπη και γελοία κίνηση.

Υπόψιν ότι αρχικά, πριν την τραγωδία των Τεμπών, οι εκλογές θεωρείτο ότι θα γίνονταν την Κυριακή των Βαΐων.


Ας θυμίσω εδώ το μυθικό πουλί Bennu, που είναι ουσιαστικά ο Φοίνιξ και τη σχέση του με το πυραμίδιον. Άραγε ο Φοίνικας δεν ήταν και το έμβλημα της δικτατορίας που εκτόπισε τον βασιλιά Κωνσταντίνο;

*Σάββατο 22 Απριλίου 2023. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκηρύσσει και επίσημα τις βουλευτικές εκλογές (21 Μαΐου). Δυο λεπτά πιο πριν (11:38 πμ) ισχυρός σεισμός 4,5 Ρίχτερ σημειώθηκε στην Εύβοια με επίκεντρο τους Ζάρακες –κάτι που έδωσε λαβή για ποικίλα ειρωνικά σχόλια. Εννοείται πως ο πρωθυπουργός είχε αποφύγει να προκηρύξει τις εκλογές την προηγούμενη, 21η Απριλίου, ημερομηνία άρρηκτα συνδεδεμένη με τη χούντα. Και στο πλαίσιο του περίεργου παιχνιδιού των «συμπτώσεων», ο ίδιος είχε ανακοινώσει ανήμερα της επετείου του πραξικοπήματος, ότι «οι Έλληνες τιμούν τη σημερινή επέτειο» (!!!) –προτού βεβαίως η γκάφα γίνει αντιληπτή και διορθωθεί. Στο πλαίσιο του Πολέμου των Λέξεων και λέξεων και της γενικότερης συλλογικής αφασίας και αγνωσίας, το γεγονός πέρασε ουσιαστικά απαρατήρητο.


Όπως παντελώς απαρατήρητο πέρασε και το σύνθημα Μητσοτάκη για τις εκλογές: «Η πολιτική σταθερότητα γίνεται εθνική αναγκαιότητα». Άραγε θυμάται κανείς ότι ένα από τα βασικά συνθήματα της δικτατορίας ήταν το «Η Επανάστασις Υπήρξεν Εθνική Αναγκαιότης»; Μπα, δε νομίζω…


Ένα από τα θέματα που έκανε ντόρο στην προεκλογική περίοδο μέσα στον Απρίλιο, ήταν και η περίφημη πλατφόρμα πληρωμών «Δήμητρα» του Γιάνη Βαρουφάκη και του ΜΕΡΑ25. Δήμητρα είναι φυσικά η θεά της γονιμότητας, με την Περσεφόνη (Κόρη) που ανεβοκατεβαίνει στον Άδη. Επιγραμματικά:


* Πλατφόρμα πληρωμών Δήμητρα

* Δήμητρα = η θεά της Ελευσίνας

* Δήμητρα = Γεωργία = Κρόνος = Δρεπάνι

* Χρονική ταύτιση με την δίκη για το φόνο του Άλκη Καμπανού που έγινε με δρεπάνι.


Η Περσεφόνη-Κόρη ανέβαινε από τον Άδη κάθε άνοιξη, αλλά φέτος είχαμε μια αντιστροφή: κάθοδο θυγατέρων στον Άδη.


*4 Μαΐου 2023 –η 51η επέτειος της τραγωδίας στη Γεωργιούπολη Κρήτης όταν 21 μαθήτριες γυμνασίου πνίγηκαν όταν ανατράπηκε το καϊκι... "Δυο Γιώργηδες", το 1972. Η τραγωδία έγινε στη διάρκεια σχολικής εκδρομής. Την ίδια μέρα (φέτος) τρεις μαθήτριες γυμνασίου τραυματίστηκαν στη διάρκεια σχολικής εκδρομής στην Αίγινα) όταν λύθηκαν τα φρένα του πούλμαν στο οποίο επέβαιναν.

* 7 Μαΐου - μια μαθήτρια γυμνασίου από το Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας, πέθανε στη διάρκεια σχολικής εκδρομής, από ανακοπή σε μπαρ στα Τρίκαλα.


*9 Μαΐου – ένα μωρό κοριτσάκι πεθαίνει στην Άρτα επειδή ο πατέρας του το ξέχασε μέσα στο αμάξι. Ο πατέρας του ήταν εναερίτης στη ΔΕΔΗΕ.


* 12 Μαΐου – μια 14χρονη μαθήτρια γυμνασίου, γόνος Αμερικανών διπλωματών, αυτοκτόνησε πηδώντας από μπαλκόνι στο Χαλάνδρι.

*14 Μαΐου – ο νεαρός Νίκος Καγιαδάκης σκοτώνεται από ηλεκτροπληξία στα Σφακιά της Κρήτης, όταν κόπηκε καλώδιο υψηλής τάσης από μπαλωθιες. Πέραν της σχέσης με τη ΔΕΔΗΕ, ας θυμίσουμε ότι τους νεαρούς στην Κρήτη τους λένε κοπέλια.


*16 Μαΐου – 13χρονη μαθήτρια γυμνασίου τραυματίστηκε σοβαρά πέφτοντας από τον 3ο όροφο σπιτιού στη Λάρισα.


*17 Μαΐου – ένα 2χρονο κοριτσάκι παρασύρθηκε από το αυτοκίνητο του πατέρα του στον Κίσσαμο Κρήτης.


*18 Μαΐου - Γάντζος από γερανό χτύπησε λεωφορείο με τουρίστες στο Ηράκλειο, ενώ κινδύνευσε μητέρα με το μωρό της.

Ένα σμήνος από θυσίες θυγατέρων… Στην καρδιά της άνοιξης, η Κόρη αντί να ανέβει από τον Άδη, κατέβηκε στον Άδη. Κι όλα αυτά στην τελική ευθεία προς τις εκλογές.


Ο παράγοντας «Δήμητρα» θα συνεχιζόταν μέσα στο Μάιο, με επίκεντρο το μικρό χωριό Δήμητρα, στη Θεσσαλία στο οποίο σημειώθηκαν 3 θάνατοι μέσα σε τρεις βδομάδες.


*15 Μαΐου: πέθανε η τρίχρονη Νάγια Σκόκα. Η πρωτότοκη Νάγια πέθανε έξι μέρες αφότου ήρθε στη ζωή το τρίτο κορίτσι της οικογένειας και λίγο καιρό πριν την προγραμματισμένη βάπτιση της δεύτερης κόρης.


*28 Μαΐου: βρέθηκε νεκρός ο 56χρονος γεωργοκτηνοτρόφος – εκπαιδευτικός Κωνσταντί­νος Μπακογιάννης, λίγο πριν το μεσημέρι,από συγχωριανό του, στο χωράφι όπου σκάλιζε.


*6 Ιουνίου: Τέλος στη ζωή του με κυνηγετική καραμπίνα έβαλε ένας 66χρονος μέσα στο σπίτι του στην Αγιά Λάρισας. Ο 66χρονος καταγόταν από τη Δήμητρα, όπου το γεγονός προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία.


Ο πληθυσμός της Δήμητρας είναι πολύ μικρός, μόλις 315 κάτοικοι. Δεν είναι καμιά μεγάλη κωμόπολη, οπότε 3 θάνατοι σε λιγότερο από ένα μήνα θα ήταν κάτι πιο «φυσιολογικό». Το ίδιο το χωριό είναι λίγο περίεργο χωροταξιακά. Είναι ένα μεγάλο τέλειο τετράγωνο που υποδιαιρείται σε 30 μικρότερα, σε διάταξη 5Χ6. Και φυσικά η πολύ συμμετρική διάταξη του χωριού, θυμίζει την συντεταγμένη διάταξη των καλλιεργούμενων αγρών, δηλαδή την θεά Δήμητρα!

Είδαμε στο προηγούμενο κείμενο τον παράξενο ρόλο του Ποσειδώνα στις τελετουργίες που έγιναν προ μηνών στο πλαίσιο της ανακήρυξης της Ελευσίνας ως πολιτιστικής πρωτεύουσας. Ο Ποσειδώνας χτύπησε όμως πολύ χειρότερα τα χαράματα της 15ης Ιουνίου όταν το αλιευτικό σκάφος «Αντριάνα» γεμάτο λαθρομετανάστες βυθίστηκε σε διεθνή ύδατα 47 μίλια ΝΔ της Πύλου. Ο απολογισμός: 82 νεκροί και άγνωστος αριθμός αγνοουμένων, ενώ περισυνελέγησαν 104 άτομα.

Ο καλός φίλος και στενός συνεργάτης, Γιώργος Ζαφειρίου, εντόπισε κάτι πολύ ενδιαφέρον. Το αλιευτικό είχε σαλπάρει από το Τομπρούκ της Λιβύης, 11 μέρες από τις εκλογές για την αναγόρευση του νέου εγχώριου Καίσαρος/Αυγούστου, ενώ το ναυάγιο έγινε ανήμερα της εορτής του Αγίου Αυγουστίνου (15 Ιουνίου). Ο οποίος Άγιος Αυγουστίνος καταγόταν από τη Νουμιδία –το αρχαίο όνομα της Λιβύης. Ο ίδιος μου θύμισε ότι από την Πύλο κατάγεται και ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ο μόνος τέως πρωθυπουργός που τίμησε τον τέως Καίσαρα/Βασιλιά Κωνσταντίνο στην κηδεία του.


Ο μυθικός βασιλιάς της Πύλου, Νέστορας, ήταν εγγονός του Ποσειδώνα και έλαβε μέρος στον Τρωικό Πόλεμο. Στην Οδύσσεια, περιγράφεται να θυσιάζει 81 μαύρους ταύρους στον παππού του. Ο αείμνηστος Ιωάννης Φουράκης είχε γράψει αρκετά για το περίφημο Φρέαρ των Οινουσσών (το βαθύτερο σημείο της Μεσογείου) και το σημείο όπου έχει ποντιστεί το τηλεσκόπιο με το σημαδιακό όνομα Nestor το οποίο ανιχνεύει τα φασματικά σωματίδια νετρίνα.


Είναι επίσης σημαδιακό ότι το ανάκτορο του Νέστορα, ανακαλύφθηκε ακριβώς 67 χρόνια πριν το ναυάγιο, στις 15 Ιουνίου 1956.


Α, ναι, και το νετρίνο πρωτοεντοπίστηκε στις 15 Ιουνίου 1956, ανήμερα της ανακάλυψης του ανακτόρου του Νέστορα, δίπλα στο Φρέαρ όπου είναι εγκατεστημένος ο τεχνολογικός Nestor ανιχνεύοντας νετρίνα!


Ένας άλλος Νέστορας συνδέει το ναυάγιο της Πύλου με την τραγωδία των Τεμπών. Λίγο μετά την τελευταία, «ο πάτερ Νέστωρ Σαραντίδης μίλησε στο Νίκο Ευαγγελάτο και την εκπομπή “Live News” για την τραγωδία στα Τέμπη, λέγοντας πως μέσα σε μία εβδομάδα έχει κηδέψει ήδη τέσσερα άτομα από το δυστύχημα με τη σύγκρουση των τρένων –μεταξύ των οποίων και δυο κορίτσια που είχε βαφτίσει».


Στις 14 και 15 Ιουνίου 1972, είχαμε δυο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα. Το πρώτο ήταν η Japan Air Lines Πτήση 471 που έπεσε στην Ινδία και το δεύτερο η Cathay Pacific Flight 700Z που έπεσε στο Βιετνάμ. Οι νεκροί ήταν αντίστοιχα 82 και 81. Οι επιβεβαιωμένοι νεκροί του ναυαγίου στην Πύλο είναι 82. Και στις τρεις περιπτώσεις Ασιάτες στην συντριπτική τους πλειονότητα.

Τρεις μέρες μετά το ναυάγιο στην Πύλο, στις 18 Ιουνίου, ένα άλλο ναυάγιο ήρθε να μονοπωλήσει τις ειδήσεις διεθνώς, όταν το τουριστικό βαθυσκάφος «Titan» εξαφανίστηκε στον Ατλαντικό, ενώ πραγματοποιούσε κατάδυση στο ναυάγιο του «Τιτανικού». Παρότι οι έρευνες διάρκεσαν μέχρι τις 22 του μηνός, έγινε γνωστό ότι το βαθυσκάφος είχε εξ αρχής κυριολεκτικά λιώσει από την τρομακτική πίεση μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, με αποτέλεσμα τον ακαριαίο θάνατο των 5 επιβατών του.

Πέραν του ότι η επιχείρηση ανεύρεσης και διάσωσης έγινε ουσιαστικά στη διάρκεια του θερινού ηλιοστασίου (με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό), η ομοηχία «Titan» και «Τιτανικού», έγινε εξ αρχής αντιληπτή. Η εταιρία του «Titan» λέγεται OceanGate. Μυθολογικά οι Τιτάνες ήταν «γίγαντες» που έπεσαν στα Τάρταρα (στην Άβυσσο) όταν νικήθηκαν από τους Ολύμπιους θεούς. «Titan» και «Τιτανικός» κατέπεσαν αμφότεροι στα ωκεάνια Τάρταρα, έχοντας διαπράξει τεχνολογική ύβρι –αφού και στις δυο περιπτώσεις υπήρξαν σοβαρότατες τεχνολογικές ελλείψεις και ανεπάρκειες.


Σημαδιακά, η σύζυγος ενός εκ των θυμάτων, του Στόκτον Ρας, CEO της OceanGate και χειριστή του «Titan», η Γουέντι είναι απόγονος δύο εύπορων επιβατών της πρώτης θέσης του “Τιτανικού”, που πνίγηκαν όταν το υπερωκεάνιο βυθίστηκε το 1912. Για την ακρίβεια είναι τρισέγγονη του Ισιντόρ Στράους, συνιδρυτή των πολυκαταστημάτων Macy’ s στις ΗΠΑ και της Άιντα Στράους. Την τραγική τους ιστορία απαθανάτισε και ο σκηνοθέτης Τζέιμς Κάμερον στην ταινία «Τιτανικός» του 1997,  που δείχνει σε μια σκηνή ένα ζευγάρι ηλικιωμένων να παραμένουν αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι την ώρα που το πλοίο πλημμυρίζει.

Για τον «Τιτανικό» θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά, αλλά θα περιοριστώ μόνο σε ένα. Ο αλκοολικός, καταθλιπτικός και πάμ­φτωχος συγγραφέας θαλάσσιων περιπετειών Μόργκαν Ρό­μπερτσον (1861-1915) προέγνωσε την βύθιση του «Τιτανικού» 14 χρόνια πριν συμβεί. Στο μυθιστό­ρημα Ματαιότητα ή το Ναυάγιο του Τιτάνα (Futility, or the Wreck of the Titan, 1898), υπάρχουν απίστευτες αντιστοιχίες μεταξύ του πραγματικού ναυάγιου του «Τιτανικού» το 1912 και του φανταστικού ναυάγιου του «Τιτάνα». Στο μυθιστόρημά του, ο Ρόμπερτσον απεικονίζει το πλοίο του ως ταχύτατο, μεγάλο και πολυτελέστατο (όπως και ο «Τιτανικός»). Ο «Τιτά­νας» ξεκινά το παρθενικό του ταξίδι τον Απρίλιο (όπως και ο «Τιτανικός»). Όμως το πλοίο τρακάρει σε ένα παγόβουνο στο βόρειο Ατλαντικό (όπως και ο «Τιτανικός») και δυστυχώς οι σωσίβιες λέμβοι δεν επαρκούν για να σωθούν όλοι οι επιβά­τες (όπως και στον «Τιτανικό»).


Στο ναυάγιο του (πραγματικού) «Titan» τώρα, το βαθυσκάφος ήταν κατασκευασμένο από νήματα άνθρακα και τιτάνιο. Είχε μήκος 22 πόδια –ενώ ο ατομικός αριθμός του τιτανίου είναι κι αυτός 22. Μετά το ναυάγιο ειπώθηκαν αρκετά για περίεργες συμβολικές αντιστοιχίες που παραπέμπουν στο χώρο των μυστικών εταιριών και οργανώσεων. Κάποιες από αυτές είχαν ενδιαφέρον, κάποιες άλλες ήταν παιδαριώδεις. Κι ας διευκρινίσω εδώ για πολλοστή φορά κάτι.


Οι ποικίλες «συμπτώσεις» των συμβολισμών, δεν αποτελούν απαραιτήτως αποδείξεις προσχεδιασμού και συνειδητής τελετουργίας. Υπάρχουν δυνάμεις πολύ πιο πάνω και πιο «πέρα» από τους υποτιθέμενους «υπεύθυνους» που στοχοποιούν οι συνωμοσιολόγοι. Τα αναδυόμενα αρχέτυπα είναι οι βασικοί δομικοί λίθοι της πραγματικότητας και κομβικές εστίες της Μορφοδιάταξης. Είναι νήματα και κόμβοι ενός αδιόρατου γεωμετρικού δικτύου. Η συντριπτική πλειονότητα των συνωμοσιολόγων αγνοούν αυτή την παράμετρο. Έγκλειστοι στα στεγανά τους, βλέπουν μόνο ένα πρώτο, στοιχειώδες επίπεδο και αγνοούν τα άλλα, ανήμποροι να τα κατανοήσουν.


Υπάρχουν άλλα πράγματα, δυνάμεις –συνειδητές αλλά και τροπισμοί- που ορίζουν την πορεία των πραγμάτων. Αν ψάχνετε για τις Ύστατες Εξηγήσεις στη Νέα Τάξη Πραγμάτων, στους Ιλλουμινάτι, στους Εβραιομασόνους, στους Ερπετοειδείς και εγώ δεν ξέρω πού αλλού, θα καταλήξετε σε αδιέξοδο. Θα εξακολουθείτε να βλέπετε τις σκιές στον τοίχο της περίφημης σπηλιάς του Πλάτωνα και θα αγνοείτε τη «μηχανή προβολής».


Αυτό όμως είναι πρόβλημα δικό σας και κανενός άλλου.


Όπως και να έχει, κάποιοι εντόπισαν τη μορφολογική ομοιότητα του βαθυσκάφους με το μυθικό σκουλήκι Shamir που σύμφωνα με το εβραϊκό Ταλμούδ έπαιξε ρόλο στην ανοικοδόμηση του Ναού του Σολομώντα. Ο ένας από τα θύματα ήταν ο 19χρονος Πακιστανός Σουλεμάν Νταούντ (που χάθηκε μαζί με τον πατέρα του). Σουλεμάν είναι βεβαίως η ισλαμική εκδοχή του Σολομώντα. Συν ότι το ναυάγιο έγινε ανήμερα της Ημέρας του Πατέρα. Συν ότι «Νταούντ» σημαίνει «γιος του Δαβίδ». Ο βιβλικός Σολομών ήταν όντως γιος του Δαβίδ (μάλιστα 5ο παιδί, όσα και τα θύματα του «Titan”). Ο Σολομών ανέβηκε στο θρόνο του Ισραήλ το 972 μΧ (και εντοπίστε τι έγινε ακριβώς χίλια χρόνια αργότερα –τα έχω ήδη αναφέρει στο κείμενο).

Το βαθυσκάφος «Titan” και το σκουλήκι Shamir σε γκραβούρα του 17ου αιώνα –προσέξτε τα πέντε μάτια του πλάσματος, όσα και οι νεκροί του βαθυσκάφους.
Το βαθυσκάφος «Titan” και το σκουλήκι Shamir σε γκραβούρα του 17ου αιώνα –προσέξτε τα πέντε μάτια του πλάσματος, όσα και οι νεκροί του βαθυσκάφους.

Μια άλλη ενδιαφέρουσα «σύμπτωση» είναι ότι οι ναυαγοί είχαν 96 ώρες οξυγόνο στη διάθεσή τους. Το νούμερο αυτό είναι παραπλήσιο μορφολογικά με το αστρολογικό σύμβολο του Καρκίνου, που δεσπόζει στην Βασιλική Αψίδα των Τεκτόνων –σύμβολο που δεσπόζει και στο θερινό Ηλιοστάσιο, γιορτή με μεγάλη σημασία για τους Τέκτονες. Άλλωστε οι έρευνες για το «Titan” συνεχίστηκαν σε όλο το Θερινό Ηλιοστάσιο, αν και αργότερα έγινε γνωστό ότι το βαθυσκάφος είχε συντριβεί εξ αρχής.


Ένα άλλο νήμα συνδέει τον Τιτανικό-Τιτάνα με την καταστροφή του διαστημικού λεωφορείου Challenger που ανατινάχτηκε στις 28 Ιανουαρίου 1986

● Ο «Τιτανικός» χτύπησε το μοιραίο παγόβουνο στις 14 Απριλίου 1912, στις 11:40 μ.μ., είκοσι λεπτά πριν τα μεσάνυχτα. Το Challenger εξερράγη στις 28 Ιανουαρίου 1986 στις 11:39 π.μ., δηλαδή περίπου είκοσι λεπτά πριν το μεσημέρι.


● Ο «Τιτανικός» εξαφανίστηκε κάτω από τα κύματα δυο ώρες και σαράντα λεπτά αφότου τράκαρε με το παγόβουνο. Το κόκπιτ του Challenger έπεσε στην επιφάνεια του ωκεανού δυο λεπτά και σαράντα δευτερόλεπτα μετά την έκρηξη.


● Το ναυάγιο του Τιτανικού ανακαλύφθηκε 73,5 χρόνια μετά. Η πτήση του Challenger διάρκεσε ακριβώς 73,5 δευτερόλεπτα.


Ένα μεγάλο κομμάτι του διαστημικού λεωφορείου ανακαλύφθηκε στο βυθό του Ατλαντικού μόλις στις 11 Νοεμβρίου 2021 (βλ και


Η παρθενική εκτόξευση του Challenger έγινε στις 18 Ιουνίου 1983. Στις 18 Ιουνίου 1965 πραγματοποιήθηκε η παρθενική εκτόξευση του αναλώσιμου πυραυλικού φορέα Titan IIIC ο οποίος χρησιμοποιήθηκε εκατοντάδες φορές μέχρι το 1982.


Κι εδώ αρχίζει ένα παράξενο νήμα που παραπέμπει στα γνωστά μας ΑΤΙΑ και τους εξωγήινους. Ο Πακιστανός Σαχζάντα Νταούντ, πατέρας του Σουλεμάν, (αμφότεροι χάθηκαν στο «Titan»), ήταν εκτός των άλλων και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του SETI Institute, που έχει ως σκοπό τον εντοπισμό εξωγήινων πολιτισμών. Ο θετός γιος ενός άλλου νεκρού, του Χάμις Χάρντινγκ, συγκέντρωσε αρνητική δημοσιότητα όταν –ενώ διαρκούσε η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης- πήγε ανέμελος σε μια συναυλία ροκ. Η συναυλία ήταν των Blink 182 ενός πανκ συγκροτήματος που είχε ιδρύσει παλιότερα ο Tom DeLonge, ο οποίος έγινε παθιασμένος ουφολόγος και εμπλεκόταν σε μια ιδιωτική ομάδα με περίεργες διασυνδέσεις η οποία είχε παίξει κομβικό ρόλο στο να βγάλει ξανά τα ΑΤΙΑ δημοσιότητα το αμερικανικό Πεντάγωνο τα ΑΤΙΑ το 2017. Τέλος ας θυμίσω και το ρόλο του Τζέιμς Κάμερον, δημιουργού του «Τιτανικού». Ο Κάμερον μόνο εντόπισε κοινά σημεία στις τραγωδίες «Titan» και «Τιτανικού», όχι μόνο είχε κατέβει 33 (!) φορές στο ναυάγιο του «Τιτανικού», αλλά είχε γυρίσει και το περίφημο «Abyss» (1989) την θεαματική υποβρύχια περιπέτεια που πραγματεύεται την επαφή με υποβρύχιους εξωγήινους.

Στο Abyss, το πλήρωμα της υποβρύχιας βάσης έρχεται σε επαφή με ένα ‘drone’ των εξωγήινων που μοιάζει με το σκουλήκι Shamir.
Στο Abyss, το πλήρωμα της υποβρύχιας βάσης έρχεται σε επαφή με ένα ‘drone’ των εξωγήινων που μοιάζει με το σκουλήκι Shamir.

Το «Abyss» έκανε πρεμιέρα τον Αύγουστο του 1989. Τον ίδιο μήνα, το Voyager 2 πλησίασε για πρώτη φορά τον πλανήτη Ποσειδώνα – οποίος είναι και ο «θυρωρός της Αβύσσου», ο τελευταίος «κανονικός" πλανήτης του Ηλιακού μας Συστήματος.

Άρθρο μου στο περιοδικό «Πτήση & Διάστημα» (Νοέμβριος 1989)
Άρθρο μου στο περιοδικό «Πτήση & Διάστημα» (Νοέμβριος 1989)

Α ναι, το βαθυσκάφος «Titan» είχε και ένα αδελφό σκάφος, το «Cyclops 1» (το «Titan» ονομαζόταν αρχικά «Cyclops 2»). Υπήρχαν επίσης σχέδια για τα «Cyclops 3» και 4…


Το φορτηγό του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού «USS Cyclops» αποτελεί μια από τις πλέον διάσημες υποθέσεις εξαφάνισης πλοίου με όλο το πλήρωμά του στο διαβόητο Τρίγωνο των Βερμούδων. Το «USS Cyclops» εξαφανίστηκε χωρίς ίχνη μεταφέροντας μαγγάνιο, το Μάρτιο του 1918. Το πλοίο είχε και άλλα τρία αδελφά σκάφη, δύο από τα οποία εξαφανίστηκαν κι αυτά χωρίς ίχνη, αύτανδρα, το 1941.

Το USS Cyclops
Το USS Cyclops

Οι μυθολογικοί Κύκλωπες ήταν γιοι του Ποσειδώνα. Μια άλλη κατηγορία Κυκλώπων ήταν οι φύλακες των Τιτάνων στα Τάρταρα (Άβυσσο).


Ένα άλλο περίεργο νήμα συνδέει το ναυάγιο με την «δική» μας ομώνυμη τσιμεντοβιομηχανία. Όταν ο φίλος και συνεργάτης Γιώργος Αποστολέας μου το εντόπισε, ήμουν δύσπιστος στην αρχή, αλλά κατόπιν βρήκα ότι υπάρχουν κάποιες αλλόκοτες ομοιότητες.


Ο Τιτάν είναι η μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία. Η εταιρία ιδρύθηκε στις 12 Μαΐου 1902, δέκα ακριβώς χρόνια πριν το ναυάγιο του «Τιτανικού». Τότε άρχισε και η ανέγερση του πρώτου ελληνικού εργοστασίου παραγωγής τσιμέντου στην… Ελευσίνα. Το 1912, η χρονιά του ναυαγίου, ήταν σημαδιακή χρονιά για την Τιτάν αφού τότε εισήλθε στο Χρηματιστήριο. Τα οχήματα μεταφοράς τσιμέντου έχουν μια αλλόκοτη ομοιότητα με το βαθυσκάφος «Titan».

Ακόμα και το λογότυπο της βιομηχανίας έχει μια φευγαλέα ομοιότητα με εκείνο της OceanGate, της εταιρίας του «Titan».

Ο «Τιτανικός» είχε και άλλα δυο αδελφά πλοία, τον «Βρετανικό», που βυθίστηκε στην Τζιά το Νοέμβριο του 1916 και το «Olympic» («Ολυμπιακό») που ταξίδευε στις θάλασσες ως το 1935, οπότε παροπλίστηκε.


Πριν τον «Τιτανικό» του Κάμερον, είχαν γυριστεί αρκετές ταινίες με θέμα το ναυάγιο. Μια από αυτές είναι το «Raise the Titanic» (1980) που πραγματεύεται την ανέλκυση του βυθισμένου υπερωκεανίου, για να ανακτηθεί ένα πολύτιμο υλικό στρατηγικής σημασίας.


Η ταινία υπήρξε εμπορική αποτυχία. Ένα μέρος της γυρίστηκε και στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στον Πειραιά. Υπάρχει ένα φιλμάκι που γυρίστηκε στις 6 Ιανουαρίου 1980, με πλάνα από τον Πειραιά, πάνω στο παλιό και παροπλισμένο ελληνικό υπερωκεάνιο «SS Athinai» το οποίο υποτίθεται πως είναι ο ανελκυσμένος «Τιτανικός».


Ε λοιπόν, ακριβώς 400 μέρες ή 13 μήνες και 2 μέρες αργότερα, μετά τα γυρίσματα στον υποτίθεται ανελκυσμένο «Τιτανικό», αδελφό πλοίο του «Olympic/Ολυμπιακού», 21 άτομα «θυσιάστηκαν» στη γνωστή τραγωδία της Θύρας 7, στις 8.2.1981, στο γήπεδο του Ολυμπιακού, πάρα πολύ κοντά στο σημείο των γυρισμάτων. Και για τις περίεργες σχέσεις με τα ποδοσφαιρικά ματς, ειδικά με Ολυμπιακό και ΑΕΚ, παραπέμπω στο διάγραμμα του άρθρου μου για την Τραγωδία των Τεμπών εδώ:


Όπως έγραψα στην αρχή, μπορείς να ξεκινήσεις να μετράς την περιφέρεια ενός κύκλου ξεκινώντας από οποιοδήποτε σημείο. Αλλά αν θέλετε σώνει και καλά μια αφετηρία, ξεκινήστε από τα δυο μου αυτά βιβλία και χαράξτε τον δικό σας κύκλο!




1,646 views
bottom of page