Τα Βέλη του Απόλλωνα και οι Μαθητευόμενοι Μάγοι

Η αποκωδικοποίηση της Μορφοδιάταξης, είναι μια απαιτητική εργασία που απαιτεί έναν ειδικό νου, τόσο για να πραγματοποιηθεί, όσο και για να γίνει κατανοητή.


Πολλοί γκρινιάζετε για τα «περίπλοκα» κείμενά μου. Σας πληροφορώ ότι έχω καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τα κείμενά μου να είναι όσο το δυνατόν απλούστερα, ή μάλλον λιγότερο περίπλοκα. Τι να κάνουμε; Μετά από ένα σημείο η ανάλυση δεν μπορεί να απλοποιηθεί περισσότερο χωρίς να γίνει απλοϊκή. Αν θέλετε απλοϊκές αναλύσεις, υπάρχουν κάμποσοι απλοϊκοί «αναλυτές» σε σόσιαλ μύδια, Youtube κλπ για να σας χαϊδεύουν τα αυτάκια με αυτό που θέλετε να ακούσετε και να σας ταΐζουν προχωνευμένο χυλό για το ευαίσθητο στομαχάκι σας. Αυτή η ιστοσελίδα δεν είναι για σας.


Όχι, αγαπητοί μου. Έχω απαιτήσεις από τους αναγνώστες μου, όπως κι αυτοί έχουν απαιτήσεις από μένα. Και όταν λέω «αναγνώστες», κάνω σαφή διαχωρισμό ανάμεσα σε εκείνους που απλώς διαβάζουν και σε εκείνους που συνηχούν με αυτό που διαβάζουν.


Μετά την ανάρτηση των τριών κειμένων μου σχετικά με τον Πόλεμο στην Ουκρανία (και όχι μόνο), που μπορείτε να διαβάσετε εδώ , εδώ και εδώ .

οι εξελίξεις συνέχισαν να τρέχουν –άλλωστε αυτή είναι η δουλειά τους. Το Καλειδοσκόπιο της Μορφοδιάταξης παράγει διαρκώς μορφές που αλλάζουν σαν τα σύννεφα μιας θύελλας.



Όλα τα σύμβολα έχουν πολλαπλά στρώματα πληροφορίας, ιστορίας και ερμηνείας. Και ουσιαστικά κάθε σύμβολο, θέμα και ιδέα εμπεριέχει πληροφορίες για όλα τα άλλα. Είναι κάτι σαν το ολόγραμμα. Το κάθε κομμάτι του παζλ, εμπεριέχει ολόκληρο το παζλ.

Κι όπως έχω πολλάκις ξαναγράψει, τα αναδυόμενα αρχέτυπα είναι οι βασικοί δομικοί λίθοι της πραγματικότητας και κομβικές εστίες της Μορφοδιάταξης. Είναι νήματα και κόμβοι ενός αδιόρατου γεωμετρικού δικτύου. Είναι κάτι σαν τον Περιοδικό Πίνακα των Στοιχείων της Ύλης στη Χημεία, σαν το Δέντρο της Ζωής στην Καμπαλά, σαν τον Source Code, τον «Πηγαίο Κώδικα» στην Πληροφορική.


Το τελευταίο διάστημα έχουμε την ανάδυση κάποιων θεϊκών αρχετύπων σε συνδυασμό με συγχρονικά συμβάντα και περίεργες «τελετουργίες». Και χρησιμοποιώ τα εισαγωγικά, επειδή εννοώ την λέξη «τελετουργία» με το βασικό της νόημα: ένα σύνολο κινήσεων που διαθέτουν συμβολικό νόημα, διαφέροντας με αυτόν τον τρόπο από τις κινήσεις της καθημερινότητας.


Υπόψιν ότι στον σημερινό, απομαγευμένο κόσμο μας, όπου βασιλεύει ο στείρος επιστημονισμός, οι «τελετουργίες» κρύβονται πίσω από «καλλιτεχνικές εκδηλώσεις», «συμβολικά δρώμενα» και άλλες ανάλογες κούφιες φράσεις που αποκοιμίζουν το ευρύ κοινό, το οποίο τρέφεται σχεδόν αποκλειστικά από την ακατάσχετη διάρροια των βοθροκάναλων και των βοθροσάιτ.


Τα αναδυόμενα αρχέτυπα τους τελευταίους μήνες αφορούν αρχαιοελληνικούς θεούς και θεές και τα σύμβολά τους, άλλα μυθολογικά όντα, καθώς επίσης και την έννοια του βέλους/βλήματος που στα Αρχαία Ελληνικά λέγεται «ιός». Αυτό παραπέμπει σε μικροοργανισμό (κάτι πολύ της μόδας εδώ και 2,5 χρόνια). Σημειωτέον ότι εκτός από «βέλος», η λέξη «ιός» σημαίνει «δηλητήριο» αλλά και «σκουριά».


Με τα αρχέτυπα αυτά συνδέονται και κάποια ζώα. Είδαμε ήδη τη σχέση των κυνοειδών και των αλόγων στο «τρίπτυχο» άρθρο περί Ουκρανίας.


Εν μέσω της κόλασης του ρωσο-ουκρανικού πολέμου, στις 14 Απριλίου, μια μέρα πριν τη Μεγάλη Παρασκευή (των Σλάβων), το καταδρομικό Μόσχα (Μοσκβά), η ναυαρχίδα του ρωσικού στόλου, επλήγη από ουκρανικούς πυραύλους και βυθίστηκε στη Μαύρη Θάλασσα. Σύμφωνα με φήμες, το πλοίο μετέφερε και ένα κομμάτι Τίμου Ξύλου, το οποίο κατέληξε κι αυτό στο βυθό, την παραμονή της ημέρας που ο Ιησούς κατέληξε στον Κάτω Κόσμο.


Την ώρα της βύθισης του Μοσκβά, πριν από ακριβώς 110 χρόνια βυθιζόταν ένα άλλο τεράστιο και άκρως εμβληματικό πλοίο, ο Τιτανικός. Συγκεκριμένα, το βράδυ της 14ης Απριλίου 1912 στις 23:40, εντοπίστηκε το μοιραίο παγόβουνο μπροστά από τον Τιτανικό. Όσο για το συμβολισμό; Το Μοσκβά βυθίστηκε από πύραυλο (=βλήμα/βέλος) αλλά και επειδή πιθανόν μετέφερε 2 πυρηνικά όπλα, το συμβάν καταχωρείται ως «Σπασμένο Βέλος» (Broken Arrow) –δηλαδή ατύχημα που περιλαμβάνει πυρηνικά όπλα το οποίο δεν δημιουργεί ρίσκο πυρηνικού πολέμου.


Κάνουμε εδώ μια νοερή σημείωση για το όνομα του «Τιτανικού» (= τιτάνειος, του Τιτάνα) και συνεχίζουμε.


Στις 20 Απριλίου, οδηγοί επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Αθηνών λίγο μετά τα διόδια των Μαλγάρων στο ρεύμα προς Κατερίνη, είδαν τρία άλογα, να καλπάζουν στο οδόστρωμα. Τα άλογα το είχαν σκάσει από ένα κοντινό στάβλο. Την προηγούμενη μέρα, παρόμοιο θέαμα αντίκρισαν οι οδηγοί στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Μουδανιών, όταν ένα άλογο κάλπαζε δίπλα στα αυτοκίνητά τους.


Δυο μέρες μετά, στις 22 Απριλίου, σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στο Γαλατά Ναυπακτίας και συγκεκριμένα στον δρόμο προς Κρυονέρι. Δίκυκλο στο οποίο επέβαιναν ένας 17χρονος και μια 19χρονη συγκρούστηκε με άγριο άλογο με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό των δυο νεαρών.

Στις 17 Μαΐου, αποβίωσε ο διάσημος καλλιτέχνης Βαγγέλης Παπαθανασίου, ο οποίος είχε κάνει λαμπρή καριέρα στο εξωτερικό επί πολλά χρόνια. Μεταξύ άλλων, είχε γράψει και τη μουσική για την ταινία Chariots of Fire του 1981 ( = Άρματα της Φωτιάς, κάτι που παραπέμπει στα άλογα. Η ταινία αφορά τη ζωή Βρετανών δρομέων (=άλογα) που συμμετέχουν στην Ολυμπιάδα του 1924.


Μερικές μέρες πριν το θάνατό του Παπαθανασίου, το Ισραήλ είχε ξεκινήσει τη μεγαλύτερη πολεμική άσκηση των τελευταίων δεκαετιών με αντικείμενο μια προσομοίωση επίθεσης από το Ιράν. Και το όνομα της άσκησης: Chariots of Fire. Πάλι «συμπτωματικά», η πρεμιέρα της ταινίας είχε γίνει στις 30 Μαρτίου 1981, μόλις 38 μέρες πριν την αιφνιδιαστική παράτολμη επίθεση του Ισραήλ στον υπό κατασκευή πυρηνικό αντιδραστήρα του Ιράκ (Επιχείρηση Opera, 7.6.1981).


Ακριβώς εννιά χρόνια πριν την επίθεση, τον Ιούνιο του 1972, είχε κυκλοφορήσει το περίφημο διπλό άλμπουμ «666» του συγκροτήματος Aphrodite's Child (το Παιδί της Αφροδίτης)–ουσιαστικά σύλληψη του Βαγγέλη Παπαθανασίου. Το άλμπουμ ήταν μία προσαρμογή εδαφίων της Αποκάλυψης του Ιωάννη.


Chariots of the Gods (Τα Άρματα των Θεών) ήταν ο αγγλικός τίτλος του πρώτου και σημαδιακού βιβλίου του Έριχ φον Νταίνικεν (γερμανικός & ελληνικός τίτλος Αναμνήσεις από το Μέλλον) το οποίο υπήρξε η αιτία να ξεσπάσει εκρηκτικά το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τους Αρχαίους Αστροναύτες, το 1968. Ο αειθαλής Νταίνικεν έκλεισε τα 87 του χρόνια στις 14 Απριλίου του 2022. Την ημερομηνία αυτή πέθανε ο συνθέτης Σταύρος Λογαρίδης. Είναι γνωστή η μεγάλη δικαστική διαμάχη που είχε ο Λογαρίδης με τον Παπαθανασίου για τη μουσική του Chariots of Fire. Τριάντα τρεις μέρες μετά τον Λογαρίδη, «έφυγε» και ο Παπαθανασίου. Ο Λογαρίδης είχε γεννηθεί το 1953, ο δε Νταίνικεν το 1935 (35/53)


Παπαθανασίου, Λογαρίδης, Νταίνικεν
Παπαθανασίου, Λογαρίδης, Νταίνικεν

Τρεις μέρες μετά το θάνατο του δημιουργού των «Αρμάτων της Φωτιάς», το άλογο ήρθε πάλι στο προσκήνιο χάρη στην αλλόκοτη παρέμβαση ενός τηλεθεατή, οποίος έπαιρνε τηλέφωνο σε τηλεοπτικές εκπομπές προκαλώντας τα γέλια των παρουσιαστών.


Την επόμενη μέρα, 21 Μαΐου, δύο άλογα μπήκαν στην Ιόνια Οδό στον κόμβο της Αμφιλοχίας. Οι αστυνομικοί κατάφεραν να τα οδηγήσουν στην έξοδο πριν συμβεί κάποιο ατύχημα


Αλόγων συνέχεια: στις 20 Μαΐου ανακοινώθηκε πως ο πασίγνωστος μεγιστάνας Έλον Μασκ, ο οποίος φιλοδοξεί να αποικίσει και τον πλανήτη Άρη με τα διαστημόπλοιά του, είχε παρενοχλήσει σεξουαλικά μια υπάλληλό του και μετά είχε προσφερθεί να της δωρίσει ένα… άλογο για να εξαγοράσει τη σιωπή της. Είπαμε βέβαια πολλά για τα άλογα του θεού Άρη στα άρθρα για την Ουκρανία.



Την επόμενη μέρα, Σάββατο 21 Μαΐου, παρακολουθούσα την τρίτη σαιζόν της σειράς animation επιστημονικής φαντασίας Love Death and Robots. Στο ευρηματικό τέλος του πρώτου επεισοδίου, εμφανίζεται ο πρώτος άποικος του Άρη που δεν είναι παρά ένας.. τιγρέ γάτος.


Έχοντας γελάσει με το απρόσμενο τέλος, πετάγομαι για μια στιγμή μέχρι τη γωνία. Βγαίνοντας από την εξώπορτα της πολυκατοικίας, με περίμενε, καθισμένος στον ουρανό ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου, ένας φιλικότατος αδέσποτος τιγρέ γατούλης, ακριβώς σαν εκείνον που είχα δει λίγα λεπτά πριν στο σίριαλ. Υπόψιν ότι στο σημείο εκείνο ουδέποτε έχω δει γάτα ή άλλο αδέσποτο, ούτε και ξαναείδα ποτέ. Αλλά έτσι είναι οι κληδόνες


Το απόγευμα της Παρασκευής, 20 Μαΐου, η πολυδιαφημισμένη υπερταχεία «Λευκό Βέλος» που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα έπαθε βλάβη έξω από το Πλατύ με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει το υπόλοιπο δρομολόγιο με βήμα σημειωτόν. Το «Βέλος» είχε διαφημιστεί ότι θα έκανε το δρομολόγιο σε λιγότερο από τέσσερις ώρες. Ένα «βέλος» λοιπόν που «αστόχησε» (να πούμε ότι στις 28 Ιουλίου το απόγευμα, που έκανα τις τελικές διορθώσεις στο κείμενο αυτό, ξανά η αμαξοστοιχία Βέλος «κόλλησε» με αποτέλεσμα εκατοντάδες επιβάτες να εγκλωβιστούν στη Δεκέλεια)


Ακριβώς σαράντα εννέα χρόνια πριν, ένα άλλο «βέλος» είχε «αστοχήσει». Στις 21 Μαΐου 1973 έγινε γνωστό ότι φιλοβασιλικοί αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού σχεδίαζαν κίνημα και η χούντα κινήθηκε εναντίον τους με συλλήψεις. Το αποτέλεσμα ήταν να αποστατήσει το αντιτορπιλικό «Βέλος» και να αποχωρήσει από στρατιωτική άσκηση. Κατευθύνθηκε στην Ιταλία, όπου οι αξιωματικοί του ζήτησαν πολιτικό άσυλο.



Όπως είπαμε, «βέλος» είναι η νεοελληνική απόδοση του «ιός», ο οποίος εκτός από «δηλητήριο», σημαίνει και «μικροοργανισμός». Έτσι λοιπόν, μεσούσης της νεόκοπης υστερίας για την ευλογιά των πιθήκων, το Σάββατο 21 Μαΐου ανακοινώθηκε πιθανό κρούσμα της ασθένειας στο Αττικό Νοσοκομείο. Τελικά δεν ήταν, αλλά η τρομολαγνεία σπανίως ενδιαφέρεται για την πραγματικότητα.


Α, ναι, και έντεκα μέρες πριν, στις 11 Μαΐου, πυρκαγιά είχε ξεσπάσει λίγο μετά τις 9.00 το πρωί σε επιχείρηση στο χωριό Βέλος, στην Εύβοια.


Βέλη, ιοί και βλήματα…


Πάλι το Σάββατο 21 Μαΐου, ανακοινώθηκε η σύλληψη ενός 44χρονου φιλάθλου ο οποίος προ ημερών στη διάρκεια του αγώνα Aπόλλων Ράχης-Ερμής Εξοχής στην Κατερίνη, έβγαλε ένα όπλο και πυροβολούσε στον αέρα. Υπόψιν ότι τα μυθολογικά βέλη του θεού Απόλλωνα δεν αστοχούσαν ποτέ, εν αντιθέσει με τα «βέλη» (σφαίρες) του 44χρονου (4+4 = 8 , ο μαγικός αριθμός του Ερμή), τα οποία (ευτυχώς) πήγαν στο… γάμο του Καραγκιόζη.


Α, ναι, κι ο «δικός μας» Ερμής δεν είναι παρά ο αιγυπτιακός Θωθ, που είχε για ιερό ζώο τον πίθηκο. Να και κάτι άλλα σκόρπια:


*10 Μαΐου: Για άλλη μία φορά τα Red Arrows (Κόκκινα Βέλη) της Βασιλικής Αεροπορίας της Αγγλίας βρίσκονται στη χώρα μας προσφέροντας ένα μοναδικό θέαμα στον ουρανό της Αττικής, της Βοιωτίας και του νότιου Ευβοϊκού.


*12 Μαΐου: Επιστήμονες έδωσαν στη δημοσιότητα την εικόνα μιας κολοσσιαίας μαύρης τρύπας στο κέντρο του Γαλαξία μας, την Sagitarrius A* (Toξότης Α*).


*15 Μαΐου : Περισσότερο από ένα μήνα αφότου ο ουκρανικός στρατός ανέκτησε τον έλεγχο του Ιρπίν από τους Ρώσους, οι κάτοικοι εξακολουθούν να βρίσκουν μικρά βέλη που μοιάζουν με καρφιά διάσπαρτα στον κήπο τους ή καρφωμένα βαθιά στους τοίχους των σπιτιών τους. Τα λεγόμενα flechettes, ήταν εφεύρεση του Α' Παγκοσμίου Πολέμου όταν οι Σύμμαχοι τα χρησιμοποίησαν για να χτυπήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους στρατιώτες του εχθρού.


Αναφέρθηκα στην αρχή σε «τελετουργίες», έτσι; Στις 23 Μαΐου ξεκίνησε η ψηφιακή έκθεση «Plasmata: Bodies, Dreams, and Data» στο Πεδίον του Άρεως. Η ομολογουμένως εντυπωσιακή και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έκθεση θα κρατούσε ως τις 10 Ιουλίου. Μεταξύ άλλων στην έκθεση υπήρχε μια τεχνητή Σελήνη από ακτίνες λέιζερ σε ύψος 70 μέτρων, ακριβώς μπροστά στο άγαλμα της θεάς Αθηνάς. Υπήρχε και ένας τεχνητός «Άρης», ένας φωτεινός κόκκινος πλανήτης διαμέτρου 22 μ, χωρισμένος σε δύο ημισφαίρια.


Δυο μέρες μετά τα εγκαίνια, στις 25 Μαΐου, σε διαμέρισμα της Κυψέλης, αρκετά κοντά στο Πεδίο του Άρεως, ένας αστυνομικός αυτοτραυματίστηκε ενώ περιεργαζόταν το υπηρεσιακό του όπλο. Ευτυχώς στην περίπτωση αυτή το «βέλος», είχε αστοχήσει. Αν διέθετα περισσότερα στοιχεία ίσως υπήρχαν κι άλλα νήματα νοήματος, αλλά τα κατά κανόνα άθλια ρεπορτάζ είναι άθλια copy-paste, άθλιων δελτίων τύπου του στυλ «κάτι έγινε, κάπου και σε κάποιον, κάποτε».


Την ημέρα που ο αστυνομικός αυτοτραυματιζόταν, ακόμα μια τεχνητή Σελήνη «εμφανίστηκε» στην Αθήνα –ένα σφαιρικό ακριβέστατο και αυτόφωτο ομοίωμα του Φεγγαριού με διάμετρο 7 μέτρων, στην πλατεία Κοτζιά, απέναντι από την νευραλγική θέση του Δημαρχείου Αθηνών.


«Συμπτωματικά», εκείνες τις μέρες παρακολουθούσα το τηλεοπτικό σίριαλ Outer Range στο οποίο φιγουράρει ένα μυστηριώδες σύμβολο που μοιάζει πολύ με βέλος.


Την Παρασκευή 27 Μαΐου, το Ιράν κατέλαβε δυο ελληνόκτητα δεξαμενόπλοια. Η κίνηση αυτή ήταν αντίποινα της Τεχεράνης προς την Αθήνα για την κατάσχεση φορτίου ιρανικού αργού πετρελαίου που μεταφερόταν από το ρωσικό δεξαμενόπλοιο Pegas (= Πήγασος = άλογο) στις 15 Απριλίου στα ανοιχτά της Εύβοιας και την απόφαση της Ελλάδας στις 26 Μαΐου να αποστείλει το φορτίο στις ΗΠΑ. Το ένα από τα δεξαμενόπλοια ήταν το εκτοπίσματος 157.000 τόνων Delta Poseidon. Και παραπέμπω στα τρία άρθρα περί Ουκρανίας για το ρόλο του αρχέτυπου του Ποσειδώνα.


Την ίδια μέρα, ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε το μεσημέρι σε κατάστημα επί της οδού Ιουλιανού 75 και Αλκιβιάδου στο κέντρο της Αθήνας. Από την έκρηξη ένα άτομο τραυματίστηκε και διακομίστηκε με εγκαύματα στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με πληροφορίες η έκρηξη προκλήθηκε από διαρροή αερίου. Λίγους μήνες πριν, την πρωτοχρονιά του 2022, στην οδό Αλκιβιάδου 55, η αστυνομία συνέλαβε 34χρονο Αιγύπτιο ο οποίος κρατούσε όμηρο την πρώην σύντροφό του και απειλούσε να προκαλέσει έκρηξη χρησιμοποιώντας φιάλη υγραερίου, στην πολυκατοικία όπου διέμενε.


Μια μέρα πριν, Πέμπτη 26 Μαΐου είχε πραγματοποιηθεί εκδήλωση για την απονομή βραβείων από το Ίδρυμα Μπότση για την προαγωγή της δημοσιογραφίας. Μεταξύ των βραβευθέντων ήταν και ο σκιάνθρωπος Νίκος Ευαγγελάτος, εφαλτήριο για την καριέρα του οποίου υπήρξε η τραγική υπόθεση της ομηρείας στην οδό Νιόβης (1998) από αλλοδαπό.


Καλύτερους τεμενάδες κι από τον Χατζηαβάτη κάνει, ο γυμνοσάλιαγκας
Καλύτερους τεμενάδες κι από τον Χατζηαβάτη κάνει, ο γυμνοσάλιαγκας

Ο Αλκιβιάδης ήταν Αθηναίος πολιτικός και στρατηγός που αυτομόλησε στην Περσία (το σημερινό Ιράν). Ήταν δηλαδή αποστάτης, όπως ο μεταγενέστερος αυτοκράτορας Ιουλιανός. Αν ρίξουμε μια ματιά στο χάρτη, ένα ωραιότατο ορθογώνιο τρίγωνο σχηματίζεται με κορυφές το σημείο της έκρηξης στην Ιουλιανού & Αλκιβιάδου, τον «Κόκκινο Άρη» στο Πεδίο του Άρεως και την Σελήνη στην πλατεία Κοτζιά. Υπόψιν ότι πάνω στην υποτείνουσα του τριγώνου εντοπίζεται επακριβώς το άγαλμα της Αθηνάς αλλά και η «Σελήνη» από λέιζερ.


Κάποιοι από εσάς ίσως θυμηθούν το ορθογώνιο τρίγωνο της Θεσσαλονίκης που συμπεριλάμβανε τη δολοφονία ενός άλλου Αλκιβιάδη του Άλκη Καμπανού τον περασμένο Φεβρουάριο (ΛΙΝΚ). Α, ναι, την ίδια μέρα με την έκρηξη και τη φωτιά στην Αλκιβιάδου στην Αθήνα, Παρασκευή 27 Μαΐου, είχαμε μεγάλη πυρκαγιά με τραυματίες στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο (Ερμής) στην πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη.


Ένας Κόκκινος Άρης, ένας θεός του πολέμου στο φυσικό του χώρο (Πεδίο του Άρεως). Μια Σελήνη μπροστά στην Αθηνά (πολεμική θεά κι αυτή) κι ακόμα μια Σελήνη μπροστά στο Δημαρχείο της Αθήνας, στην οδό… Αθηνάς, στην πλατεία Κοτζιά, ενός δημάρχου που ήταν διακριμένος αθλητής πολεμικού αθλήματος (ξιφασκία).


Αρχαίοι θεοί, συμβολισμοί, εκρήξεις και φωτιές, τελετουργίες, τα 4 στοιχεία, τρίγωνα και βέλη…


Βέλη, δηλαδή ιοί. Σαν εκείνο της ευλογιάς των πιθήκων (του Θωθ/Ερμή) αλλά και σαν το δηλητήριο των ιοβόλων φιδιών. Κι από συμβάντα με φίδια, έχουμε υπεράφθονα:


*18 Μαΐου: στο κέντρο της Λαμίας στην πλατεία Πάρκου, εθεάθη φίδι μήκους πλέον του ενός μέτρου.


*25 Μαΐου: Την τρομάρα της ζωής του πήρε αγρότης στα Φιλιατρά Μεσσηνίας όταν αντίκρισε δύο τεράστια φίδια περίπου 2-3 μέτρων επάνω σε μια ελιά (=Αθηνά).


*26 Μαΐου: Οδηγός ΙΧ σταμάτησε σε πρατήριο στην εθνική οδό από Βελεστίνο προς Βόλο όταν ξαφνικά, πετάχτηκε από τον δεξί μπροστινό τροχό του οχήματος ένα φίδι.


*26 Μαΐου: Δύο περιστατικά με φίδια αναστάτωσαν τη Λαμία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία.


*27 Μαΐου: Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι ένοικοι διαμερίσματος στην Αγία Παρασκευή, όταν αντίκρισαν έναν… πύθωνα στο σαλόνι τους! Το φίδι μεταφέρθηκε στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο.


*28 Μαΐου: Στην Πάτρα διακομίσθηκε άνδρας από το Αγρίνιο τον οποίο δάγκωσε οχιά


*4 Ιουνίου: Εργαζόμενοι επιχείρησης στην Αλεξανδρούπολη ανακάλυψαν στον πρώτο όροφο ένα τεράστιο φίδι.


Στις 29 Μαΐου, το ιερό ζώο του Ποσειδώνα, ο ταύρος επιτέθηκε σε δυο αλλοδαπούς σε χωριό της Ελασσόνας. Οι άντρες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Λαρίσης.


Λέγαμε για τους ιούς (βέλη) του Απόλλωνα που