top of page
Writer's pictureThanassis Vempos

Πόλεμος στην Ουκρανία: Οι Σκιές της Αποκάλυψης – Μέρος Τρίτον

«Αν βασίζεσαι σε μένα, τότε απλώς χρησιμοποιείς το χάρτη μου. Ο χάρτης σου, αν πραγματικά δουλέψεις σοβαρά πάνω σε αυτόν, είναι καλύτερος για σένα από το δικό μου χάρτη».

Don Webb – Overthrowing the Old Gods.

Στο πρώτο και το δεύτερο μέρος είδαμε κάποια από τα μονοπάτια που ενώνουν μεμονωμένους κόμβους των ιεραρχιών εμπεριέχειν/εμπεριέχεσθαι. Για να γίνει κατανοητό το τρίτο αυτό μέρος, είναι απαραίτητη η ανάγνωση των δύο άλλων. Ωστόσο για να είναι πιο εύκολα τα πράγματα, παραθέτω εδώ ξανά το διάγραμμα των ιεραρχιών που είχα και στο Πρώτο και Δεύτερο Μέρος.

ΧΡΟΝΟΣ-ΡΟΗ: Συγχρονικότητες, Αντιστροφή Ροής, Παρεμποδισμός Ροής, Εναντιοδρομία,

ΑΡΧΕΤΥΠΑ/ΣΥΜΒΟΛΑ: Αριθμοί, Μυθολογία, Θρησκεία

ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΗΜΕΙΑ: Αστρονομικά Συμβάντα/ Αστροναυτική


Λίγες ημέρες πριν οι δυνάμεις της Ρωσίας εισβάλουν στην Ουκρανία, άρχισαν να κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βίντεο και φωτογραφίες τα οποία έδειχναν ρωσικά τανκς και εκτοξευτές πυραύλων να φέρουν το γράμμα «Ζ». Όλοι αναρωτήθηκαν τι μπορεί να σημαίνει αυτό το «Ζ», γράμμα που δεν υπάρχει στα Ρωσικά. Στο κυριλλικό αλφάβητο υπάρχουν δυο είδη «ζ»: το λεπτό που γράφεται με ένα σύμβολο σαν «3» και το παχύ (με ένα σύμβολο που μοιάζει με κεφαλαίο Η με μια ενδιάμεση κάθετη γραμμή –κάτι βέβαια που μπορεί να συμβολίζει και μια διπλή κατοπτρική τρίαινα).

Όπως και να έχει, αυτό που ξεκίνησε ως ένα μυστηριώδες στρατιωτικό σύμβολο έγινε στη Ρωσία σημάδι λαϊκής υποστήριξης στον πόλεμο -κάτι που αναλυτές περιγράφουν ως την εξέλιξη ενός νέου εθνικιστικού κινήματος. Ειπώθηκε πως το Ζ συμβόλιζε το «Ζα παμπιέντου» ( = προς τη νίκη) ή ίσως ότι αναφερόταν στον Νο 1 στόχο του Κρεμλίνου: τον Ουκρανό πρόεδρο Ζελένσκι. Σύμφωνα με την κρατούσα ερμηνεία, το «Ζ» ήταν διακριτικό σε οχήματα ρωσικών δυνάμεων από την Ανατολική Στρατιωτική Διοίκηση. Οχήματα άλλων τμημάτων είχαν πάνω τους άλλα γράμματα (Ζ εντός τετραγώνου, Ο, V, X και Α). Όμως δεν έχει σημασία τόσο η πραγματική ερμηνεία, όσο η ισχύς ενός συμβόλου, ασχέτως για ποιο σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε.


Οι Ρώσοι έχουν βάψει το «Z» στα αυτοκίνητά τους, εμφανίζονται με μαύρα φούτερ με το σύμβολο αυτό και βάζουν αυτοσχέδιες καρφίτσες «Z» στα πέτα τους -σημάδι υποστήριξης στον Πούτιν και τις προσπάθειές του να επεκτείνει τη σφαίρα επιρροής της Μόσχας με την κατάληψη τμημάτων της Ουκρανίας. Σπίτια Ρώσων που είναι αντίθετοι στον πόλεμο έχουν βανδαλιστεί με γκραφίτι με το «Ζ».

Κάποιοι περιέγραψαν το «Ζ» σαν παραλλαγή ναζιστικού συμβολισμού. Ο Ουκρανός υπουργός Άμυνας καταδίκασε τη χρήση του «Ζ» λέγοντας ότι παραπέμπει στον «Σταθμό Ζ», κωδική ονομασία των θαλάμων αερίων στο ναζιστικό στρατόπεδο Ζακσενχάουζεν. Το Wolfsangel («αγκίστρι του λύκου» ή «λυκοπαγίδα») είναι ένα ρουνικό σύμβολο που στη ναζιστική Γερμανία χρησιμοποιήθηκε ως σύμβολο της παραστρατιωτικής οργάνωσης Werwolf, που συγκρότησε ο αρχηγός των SS, Χάινριχ Χίμλερ. Το ίδιο σύμβολο έφερε και η 4η Μηχανοκίνητη Μεραρχία των SS που διέπραξε τις σφαγές στην Κλεισούρα και στο Δίστομο. Είναι επίσης το έμβλημα του Τάγματος Αζόφ που εδρεύει στην Μαριούπολη.

Να επισημάνω εδώ ότι το σύμβολο του ρούνου algiz (όρθιο «Ψ») υποδήλωνε αρχικά τον ήχο «z» στην ρουνική γραφή, ο οποίος στα Γερμανικά προφέρεται ως «τσ», αλλά αντιστοιχεί και με το ρωσικό-ουκρανικό φώνημα «3» που προφέρεται ως σαν το δικό μας ζήτα («Ζ»).


Η δημοφιλία του «Ζ» ήταν τόσο μεγάλη που η ρωσική εισβολή απέκτησε το παρατσούκλι «Επιχείρηση Ζ». Όταν πρωτοείδα τις φωτογραφίες με το «Ζ» και το μυστήριο που περιέβαλλε το σύμβολο, σκέφτηκα αμέσως τον «Παγκόσμιο Πόλεμο Ζ», ενάντια στις στρατιές των ζόμπι –και όσα είχα γράψει τον περασμένο Αύγουστο στο άρθρο μου εδώ .


Δεν ήμουν ο μόνος. Ο Ρώσος αντικαθεστωτικός δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Άντον Ντόλιν είδε το σπίτι του να βανδαλίζεται με γκράφιτι-«Ζ» και κατέφυγε στη Λετονία μετά από απειλές που δέχτηκε για τη ζωή του. Ο ίδιος συνέκρινε το «Ζ» με την ταινία «World War Z» (2013) και περιέγραψε τον ρωσικό στρατό και τους υποστηρικτές του πολέμου, ως «ζόμπι».


Είπαμε ήδη κάτι στο Πρώτο Μέρος για τη σύγκριση της αλλόφρονης εκκένωσης της Καμπούλ (στον δικό μας κόσμο) με εκείνη της Ιερουσαλήμ (στην ταινία). Δεν είπαμε όμως ότι (στην ταινία), ο Μπραντ Πιτ με την Ισραηλινή φανταρίνα διαφεύγουν από την κόλαση της Ιερουσαλήμ σταματώντας με την απειλή των όπλων ένα λευκορωσικό αεροσκάφος (της φανταστικής Belarus Airways) που τροχοδρομεί. Μετά την απογείωση, πιλότος και συγκυβερνήτης εξετάζουν το χάρτη για το πού μπορούν να κατευθυνθούν και δείχνουν την Κύπρο. Ξέρουμε πως οι δυνάμεις της Λευκορωσίας επιχειρούν κι αυτές στην Ουκρανία. Στην Κύπρο υπάρχει πολύ μεγάλη (και εύπορη) ρωσική παροικία. Η Κύπρος ήταν και η πατρίδα της Αφροδίτης –στην οποία θα αναφερθώ εκτενώς αργότερα.


Επίσης στις αρχές Απριλίου ανακοινώθηκε ότι η Κύπρος προτίθεται να αποστείλει οπλικά συστήματα ρωσικής κατασκευής στην Ουκρανία, αν αυτά αντικατασταθούν με άλλα που θα επιτρέπουν την διατήρηση της επαρκούς άμυνας του νησιού.


Στις 23 Μαΐου 2021, ένα αεροσκάφος της Rynair στο δρομολόγιο Αθήνα-Βίλνιους, υποχρεώθηκε από την λευκορωσική κυβέρνηση να προσγειωθεί στο Μινσκ της Λευκορωσίας, όπου δυο Λευκορώσοι αντικαθεστωτικοί επιβάτες συνελήφθησαν. Η πράξη αυτή καταδικάστηκε από ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΗΠΑ κ.α. ενώ η Ρωσία την υποστήριξε. Ουσιαστικά είχαμε δηλαδή πάλι τα στοιχεία της «αεροπειρατείας» και της Λευκορωσίας, ακριβώς 9 μήνες πριν την ρωσική εισβολή και την εξαπόλυση του «World War Z». Μια ταιριαστή περίοδος «κύησης» δηλαδή, η οποία ισοδυναμεί και με τρεις τριάδες (3Χ3 = 9). Το λογότυπο της Ryanair είναι μια κίτρινη άρπα σε μπλε φόντο, κάτι που θυμίζει τα ουκρανικά χρώματα.

Είδαμε τις ποικίλες παλίνδρομες ημερομηνίες με τα δυάρια. Το γράμμα «Ζ» παραπέμπει εμφανισιακά στο «2». Παραπέμπει επίσης και στο τελευταίο γράμμα του λατινικού αλφαβήτου (το δικό μας αντίστοιχο «Ω») και στην έννοια του «ολικού τέλους», δηλαδή στη Συντέλεια, τις Έσχατες Ημέρες, το Πυρηνικό Ολοκαύτωμα. Η Λευκορωσία συνορεύει με την Ουκρανία πολύ κοντά στο Τσέρνομπιλ και οι δυο αυτές χώρες υπέστησαν τη μεγαλύτερη επιβάρυνση από τη ραδιενεργό ρύπανση.


Το βιβλίο της Αποκάλυψης τελειώνει τη Βίβλο, και μάλιστα το τελευταίο κεφάλαιό της είναι το 22ο . Η ίδια η Βίβλος μπορεί να διαιρεθεί σε τρία μέρη, από 22 βιβλία το καθένα. Είπαμε για τους Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης (και «World War = Zombie Apocalypse). Στο εξώφυλλο του τεύχους του The Economist «Ο Κόσμος το 2019», που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2018, υπάρχουν διάφορα ενδιαφέροντα πράγματα και συμβολισμοί.

Κάτω από το πρόσωπο του Πούτιν, βλέπουμε τους Τέσσερις Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης να προελαύνουν στην Ευρώπη. Αυτοί αναπαριστούν τον πόλεμο, το θάνατο, την αρρώστια και την πείνα. Πόλεμος στην Ουκρανία τον οποίο ξεκίνησε ο Πούτιν τρία χρόνια αργότερα, αρρώστια που ξεκίνησε μέσα στο 2019, εκατόμβες νεκρών και βεβαίως η επισιτιστική κρίση που αναμένεται να γιγαντωθεί.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ένας από τους Καβαλάρηδες φοράει και μάσκα, σαν το κινεζοφίμωτρο που έχουν κολλήσει στη μούρη τους τα αμέτρητα αποβλακωμένα, δουλόφρονα και φοβικά ανθρωπάκια, αρνούμενα εμμονικά να το βγάλουν.


Δίπλα στο πρόσωπο του Πούτιν είναι γραμμένη κατοπτρικά η φράση «Οι αγωγοί του Πούτιν». Και πάλι η αντιστροφή της ροής.

Γιατί κατοπτρικά; Επειδή έτσι κρυπτογραφούσε τα κείμενά του ο Λεονάρντο ντα Βίντσι και το 2019 είχε ανακηρυχθεί ως έτος Ντα Βίντσι λόγω της 500ετηρίδας από το θάνατό του.Είναι επίσης πασίγνωστη η φωτογραφία του ημίγυμνου Πούτιν ως καβαλάρη, πάνω στο άλογο.

Κάποια πράγματα είχαν αρχίσει να διαφαίνονται από νωρίς, σε σχέση με τα πυρηνικά όπλα. Στις 30 Ιουνίου 2019, ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έγινε ο πρώτος Αμερικανός ηγέτης που διάσχιζε την Αποστρατιωτικοποιημένη Ζώνη της κορεατικής χερσονήσου και έμπαινε στη Βόρεια Κορέα. Εκεί στο πλαίσιο μιας ιστορικής τριπλής συνάντησης, ο Τραμπ, ο Βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν κι ο Νοτιοκορεάτης πρόεδρος Μουν Τζάε Ιν, συμφώνησαν να αρχίσουν συνομιλίες για τα πυρηνικά όπλα της Βόρειας Κορέας.


Λίγες μέρες μετά, στις αρχές Ιουλίου, 14 στελέχη του ρωσικού στρατού έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας πυρκαγιάς σε πυρηνικό υποβρύχιο στη Θάλασσα του Μπάρεντς, υπό συνθήκες για τις οποίες οι ρωσικές αρχές τήρησαν σιγήν ιχθύος.


Στις 2 Αυγούστου 2019 οι ΗΠΑ επιβεβαίωσαν την επίσημη αποχώρησή τους από τη συνθήκη πυρηνικού αφοπλισμού INF, κατηγορώντας τη Ρωσία ότι παραβιάζει τη σημαντική αυτή διμερή συμφωνία που είχε συναφθεί την περίοδο του Ψυχρού Πολέμου. Η συνθήκη INF, την οποία διαπραγματεύτηκαν το 1987 ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Ρόναλντ Ρίγκαν και ο ηγέτης της Σοβιετικής Ένωσης Μιχαήλ Γκορμπατσόφ, καταργούσε τα οπλοστάσια των πυραύλων μέσου βεληνεκούς των δύο υπερδυνάμεων και περιόριζε τη δυνατότητά τους να εξαπολύσουν αιφνιδιαστικό πυρηνικό πλήγμα.


Στις 9 Αυγούστου, οι κάτοικοι δύο ρωσικών πόλεων του Αρχάγγελσκ και του Σεβεροντβίνσκ έσπευσαν στα φαρμακεία για να αγοράσουν ιώδιο, μετά από έκρηξη που σημειώθηκε σε πεδίο δοκιμών του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού η οποία είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους πέντε άτομα. Παρότι πέπλο μυστικότητας κάλυψε τις λεπτομέρειες του συμβάντος, φαίνεται ότι υπήρξε διαρροή ραδιενέργειας. Οι ειδικοί συνέδεσαν το δυστύχημα με τις δοκιμές ενός από τα νέα όπλα, του Μπουρεβέστνικ, πυραύλου cruise με κινητήρα που χρησιμοποιεί πυρηνικό καύσιμο, ο οποίος θα μπορεί να έχει ουσιαστικά απεριόριστη εμβέλεια. Αυτός ο πύραυλος είναι ένας από τα έξι νέα πυρηνικά όπλα που ο Πούτιν είχε ανακοινώσει την δρομολόγησή τους την 1η Μαρτίου 2018 (ένας άλλος είναι η πυρηνική τορπίλα Ποσειδών, που είδαμε στο Δεύτερο Μέρος)


Στις 21 Σεπτεμβρίου 2019 η NASA έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες φωτογραφίες του πλανήτη Δία, που είχε τραβήξει ο βολιστήρας Juno μερικές μέρες πριν. Στις φωτογραφίες φαίνεται μια τεράστια μαύρη κηλίδα –είναι η σκιά που δημιουργήθηκε καθώς ο δορυφόρος Ιώ, περνούσε ανάμεσα στον Ήλιο και τον αέριο γίγαντα πλανήτη.

Το πλάνο αυτό θυμίζει την πυρηνική έκρηξη που κατέστρεψε το Δία και τον μετέτρεψε σε ένα δεύτερο μικρό ήλιο στο Ηλιακό μας Σύστημα, στην ταινία «2010» (1984). Το σοβιετικό διαστημόπλοιο Λεόνοφ και το αμερικανικό Discovery βρίσκονταν σε τροχιά γύρω από την Ιώ.

Συνδέεται και με το Μονόλιθο σε κάθε εκδοχή του, αλλά για το θέμα αυτό έχω γράψει πολλά εδώ.


Έχουμε λοιπόν ένα κοσμογονικό συμβάν, έστω και αν είναι στο επίπεδο του συμβολισμού. Ας υπενθυμίσουμε εδώ ότι ο πρόεδρος Ρήγκαν που υπέγραψε τη συνθήκη INF με τον Γκορμπατσόφ (από την οποία αποσύρθηκαν οι ΗΠΑ στις 2.8.2019, πενήντα μέρες πριν την δημοσίευση των φωτογραφιών με την κηλίδα του Δία), ήταν ηθοποιός, όπως είναι ηθοποιός και ο σημερινός πρόεδρος της Ουκρανίας. Άλλωστε ο Γκορμπατσόφ ήταν γνωστός για την… κηλίδα που είχε στο κεφάλι του. Ηθοποιοί ήταν φυσικά και όλοι οι ήρωες του «2010».


Λίγες μέρες μετά τη δημοσίευση της φωτογραφίας του Δία, στις 25 Σεπτεμβρίου 2019, ανακοινώθηκε ότι ένα δεύτερο κομητοειδές αντικείμενο από τον διαστρικό χώρο, ανακαλύφθηκε να εισέρχεται στο Ηλιακό μας Σύστημα. Το πρώτο ήταν το πουροειδές Οουμουαμούα που είχε εντοπιστεί το 2017. Στον νέο «επισκέπτη» δόθηκε το όνομα Μπορίσοφ, επειδή ένας ερασιτέχνης αστρονόμος από την Κριμαία (Ουκρανία/Ρωσία), ο Γκενάντι Μπορίσοφ, ήταν ο πρώτος που το είχε εντοπίσει, στις 30 Αυγούστου.

Στο άρθρο μου «Σύνοδος Πλανητών, Μονόλιθος και Ράμα: 2020 θα Λέτε και θα Κλαίτε» που είχα αναρτήσει στις 17.12.2020 εδώ.


Είχα αναφερθεί εκτενώς στον παραλληλισμό του Μονόλιθου, του «2001: Οδύσσεια του Διαστήματος» των Άρθουρ Κλαρκ & Στάνλεϊ Κιούμπρικ, τη συνέχεια του «2001», δηλαδή το φιλμ/βιβλίο «2010: Οδύσσεια 2» και του βιβλίου Ραντεβού με το Ράμα του Κλαρκ. Στο τελευταίο, ένα διαστρικό σώμα που βαφτίζεται Ράμα, εισέρχεται στο Ηλιακό Σύστημα το έτος 2131. Αποδεικνύεται τελικά ότι είναι ένα μυστηριώδες κολοσσιαίο εξωγήινο κυλινδρικό διαστημόπλοιο μήκους 50 χλμ. Ένα σκάφος επισκέπτεται το Ράμα αλλά παρά τις ενδελεχείς έρευνες, οι αστροναύτες ελάχιστα ανακαλύπτουν για τους δημιουργούς του σκάφους, τον προορισμό του και το σκοπό του. Το μυθιστόρημα τελειώνει με μια ελπίδα ότι θα υπάρξουν κι άλλοι «Ράμα» στο μέλλον επειδή οι εξωγήινοι κατασκευαστές του έχουν μια περίεργη εμμονή με την τριάδα (= τρίαινα).


Στη συνέχεια του βιβλίου (Ράμα ΙΙ) που έγραψε το 1989 ο (παντελώς ατάλαντος) Τζέντρυ Λη, ένας δεύτερος Ράμα περνάει από το Ηλιακό Σύστημα, μερικές δεκαετίες μετά τον πρώτο. Ο Λη περιγράφει ότι μετά τη διέλευση του πρώτου Ράμα (το 2131) ακολούθησε μια τρομερή οικονομική παγκόσμια κρίση που κόντεψε να διαλύσει την ανθρωπότητα.


Σας θυμίζει κάτι αυτό;


* Κόσμος του Κλαρκ: Διέλευση Ράμα και μετά παγκόσμια οικονομική κρίση εξαιτίας συλλογικού ψυχολογικού σοκ.


* Δικός μας κόσμος: Διέλευση Ομουαμούα, διέλευση Μπορίσοφ και μετά παγκόσμια κρίση εξαιτίας συλλογικού ψυχολογικού σοκ (και των μέτρων που ελήφθησαν για την πανδημία του κορωνοϊού τα οποία ήταν συνέπειες αλλά και αιτίες αυτού του σοκ). Και στο καπάκι πόλεμος στην Ουκρανία και επικείμενη τρομερή παγκόσμια οικονομική κρίση.


Σκιές της Αποκάλυψης…


Το «Dark» ήταν μια γερμανική σειρά επιστημονικής φαντασίας που διαδραματίζεται στην φανταστική πόλη Βίντεν το 1953, το 1986 και το 2019 και η οποία αφορά μια συνωμοσία με ταξίδι στο χρόνο κι ένα πραγματικό κουβάρι από χρονικά μπερδέματα που γεφυρώνουν τρεις γενιές. Το επίκεντρο της χρονοπύλης είναι ένα πυρηνικό εργοστάσιο το 1986. Φυσικά εκείνη τη χρονιά είχαμε το δυστύχημα στο πυρηνικό εργοστάσιο του Τσέρνομπιλ στην Ουκρανία. Λάιτμοτιφ στο «Dark» είναι η τρικουέτρα.

Οι τρεις σαιζόν του «Dark» προβλήθηκαν στο διάστημα 2017-2020 και το σίριαλ έληξε εν μέσω της πανδημίας. Η πρεμιέρα της πρώτης σαιζόν έγινε ενάμιση μήνα μετά τον εντοπισμό του Οουμουαμούα.


Την άνοιξη του 2019, λίγο πριν την αλυσίδα των γεγονότων με τα πυρηνικά όπλα, έκανε και πρεμιέρα η μίνι σειρά «Chrernobyl» της ΗΒΟ, που απεικονίζει με μεγάλη πιστότητα την ιστορία του τρομερού πυρηνικού ατυχήματος στην Ουκρανία. «Συμπτωματικά», είχα επισκεφθεί την Ουκρανία στα τέλη του 2018, όπου είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ όχι μόνο το ίδιο το Τσέρνομπιλ, αλλά και μια υπόγεια σοβιετική βάση εκτόξευσης πυρηνικών βλημάτων…


Στα ουκρανικά, «Τσέρνομπιλ» θα πει «άψινθος», που αναφέρεται και στην Αποκάλυψη, κάτι που είχε εντοπιστεί ήδη από το 1986. Ο άψινθος περιγράφεται ως «πικρός» και σχετίζεται επανειλημμένα με το νερό. Η Παναγία (= Μαρία) περιγράφεται και ως «πικρή θάλασσα». Είδαμε βέβαια τον χαμό που έγινε στην Πόλη της Μαρίας (Μαριούπολη) στην Ουκρανία, αλλά και το ναυτικό ατύχημα με το πλοίο στη Γη της Μαρίας (Μαίρυλαντ) στις ΗΠΑ.


Στην Αποκάλυψη, ο άψινθος χύνεται στη θάλασσα την οποία πικραίνει μετά το σάλπισμα του τρίτου αγγέλου. Είδαμε και τη διαρροή ραδιενέργειας κοντά στο παραθαλάσσιο Αρχάγγελσκ (=αρχάγγελος) το καλοκαίρι του 2019.


Με την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, κυκλοφόρησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια δημοφιλής εικόνα στην οποία η ημερομηνία εισβολής στην Ουκρανία σχετίζεται αριθμολογικά με τις ημερομηνίες έναρξης του Πρώτου και του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Άραγε αυτό σημαίνει ότι η εισβολή είναι το πρελούδιο ενός Τρίτου Παγκόσμιου; Ο κίνδυνος αυτός δεν μπορεί να αποκλειστεί –και ας θυμηθούμε εδώ ότι ο πόλεμος μπορεί να έχει πολλές εκφάνσεις πέραν της στρατιωτικής σύρραξης.

Δεν συμπαθώ ιδιαίτερα την αριθμολογία γιατί οδηγεί συνήθως σε ατέρμονα ταυτολογικά μονοπάτια, αλλά στο πλαίσιο της ανάλυσης, αν αντιστρέψουμε το «68» παίρνουμε το (19)«86», το σημαδιακό έτος του Τσέρνομπιλ. Να επισημάνω απλώς εδώ στις 2.2.2021 ανέβασα ένα άρθρο σχετικά με το «Στάλκερ» (1979) του Αντρέι Ταρκόφσκι ως «προάγγελο» του Τσέρνομπιλ, εδώ.


Μετά την εισβολή παρατήρησα ότι αυτό έγινε σχεδόν ακριβώς ένα χρόνο πριν την εισβολή στην Ουκρανία, χώρια τα δυάρια στην ημερομηνία.


Το «Στάλκερ» είχε γυριστεί (και) στην Εσθονία. Η επόμενη διεθνούς εμβέλειας ταινία που γυρίστηκε (και) στην Εσθονία ήταν το «Tenet» (2020) του Κρίστοφερ Νόλαν, για το οποίο θα μιλήσουμε αναλυτικά αφού πρώτα παραθέσω και κάτι άλλο.


Το γερμανικό σίριαλ «Dark» διαδραματίζεται στο Βίντεν (Widen). Όπως μου υπέδειξε ο φίλος και συνεργάτης, Βασίλης Σάιτ, το Βίντεν συνηχεί με το Μπάιντεν (Biden). Ο Μπάιντεν συνδέεται με την Ουκρανία όχι μόνο επειδή είναι ο σημερινός πρόεδρος των ΗΠΑ, αλλά και λόγω του σκανδάλου με την μίζα που πήρε ο γιος του το 2017 (όταν ο Μπάιντεν δεν ήταν ο κυρίαρχος υποψήφιος των Δημοκρατικών). Επίσης ο Μπάιντεν έχει ως εκλογική βάση το Μαίρυλαντ, τη Γη της Μαρίας.


Ο σημερινός Αμερικανός πρόεδρος συνδέεται και με τα υπερποσειδώνια αντικείμενα και τον υποθετικό Ένατο Πλανήτη (που μέχρι πρόσφατα ήταν ο Πλούτωνας) με έναν άλλο παράξενο τρόπο. Το 2012 οι αστρονόμοι Σέπαρντ και Τρουχίγιο εντόπισαν ένα υπερποσειδώνιο αντικείμενο που καταλογογραφήθηκε ως 2012 VP113. Του έδωσαν το παρατσούκλι… Μπάιντεν, επειδή τότε ο τελευταίος ήταν αντιπρόεδρος (VP = Vice President) κι αυτό του έμεινε μέχρι σήμερα! Το αντικείμενο ίσως έχει διάμετρο μέχρι και 1000 χλμ, κάτι που το καθιστά σοβαρό υποψήφιο να είναι νάνος πλανήτης.


Η ταινία «Tenet» του Κρίστοφερ Νόλαν («Inception», «Interstellar», «1917») έκανε πρεμιέρα στο τέλος καλοκαιριού του 2020. Σε αυτήν, ένας μυστικός πράκτορας προσπαθεί να αποτρέψει «κάτι χειρότερο από πυρηνικό ολοκαύτωμα», ταξιδεύοντας στο χρόνο. ΤΕΝΕΤ είναι η μεσαία λέξη από το περίφημο Μαγικό Τετράγωνο SATOR. Το τετράγωνο αυτό έχει βρεθεί από την Βρετανία μέχρι τη Συρία, αλλά το παλιότερο δείγμα βρέθηκε στα ερείπια της Πομπηίας, της πόλης που φυσικά χάθηκε μέσα σε ένα (ηφαιστειακό) ολοκαύτωμα.


Το «Tenet» είναι μια πραγματική σπαζοκεφαλιά που απαιτεί πολλές θεάσεις για να καταλάβει ο θεατής την πλοκή του, επειδή καταπιάνεται με την έννοια της αντίστροφης ροής του χρόνου. Ουσιαστικά η πλοκή είναι ένα παλίνδρομο, ένα μίγμα από αντίστροφες χρονικές ροές, ταυτόχρονες χρονικές εναντιοδρομίες. Ο δαιμόνιος Goro Adachi στο supertorchritual.com εντόπισε πολλά εξαιρετικά ενδιαφέροντα. Επειδή θα ακολουθήσουν αρκετά spoilers, διαβάστε από εδώ και στο εξής υπ’ ευθύνη σας.


Ο μυστικός πράκτορας, που αναφέρεται ως «Πρωταγωνιστής», πρέπει να ανακτήσει τα τμήματα ενός παράξενου μεταλλικού αντικειμένου που ονομάζεται «Αλγόριθμος». Αυτό είναι δημιούργημα ανθρώπων του μέλλοντος που θέλουν να αλλάξουν το παρελθόν σε συμπαντική κλίμακα για να αποτρέψουν μια παγκόσμιας κλίμακας καταστροφή.

Η ταινία ξεκινά με μια επιδρομή που λαμβάνει χώρα στην Όπερα του Κιέβου! (Που δεν είναι βέβαια αυτή, αφού η ταινία γυρίστηκε στο Τάλινν της Εσθονίας è «Στάλκερ» è Τσέρνομπιλ). Η σκηνή αυτή στην όπερα, που τελειώνει με μια μεγάλη έκρηξη, συνδέεται χρονικά με την τελευταία, στην οποία διεξάγεται μια μάχη σε ένα πεδίο όπου είχαν γίνει πυρηνικές δοκιμές. Η τελική μάχη περιγράφεται ως «κίνηση χρονικής τανάλιας» («temporal pincer movement»). Η εισβολή των Ρώσων στην Ουκρανία ακολούθησε, τουλάχιστον εν μέρει, αυτή ακριβώς την τακτική της «τανάλιας», αλλά στο δικό μας κόσμο με την μονόδρομη ροή του χρόνου. Άλλωστε ένα από τα πρώτα μέρη που κατέλαβαν οι Ρώσοι ήταν η περιοχή του πυρηνικού εργοστασίου του Τσέρνομπιλ. Στις 2 Μαρτίου 2022 μια μεγάλη έκρηξη στην Όπερα του Χάρκοβο εξαιτίας ρωσικού πυραύλου είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν τουλάχιστον δέκα άνθρωποι.

Σε μια σκηνή στην ταινία, η γυναίκα-επιστήμονας λέει στον Πρωταγωνιστή. «Κατά τη γνώμη μου, πάμε να αποτρέψουμε τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο». «Πυρηνικό ολοκαύτωμα;», ρωτά αυτός. «Όχι, κάτι ακόμα χειρότερο».




Στην ταινία ο Αλγόριθμος αναφέρεται και ως «πλουτώνιο-241» αλλά δεν διασαφηνίζεται αν το αντικείμενο περιέχει πλουτώνιο, ή φυλάσσεται σε πλουτώνιο, ή κάτι άλλο. Πλουτώνιο è Πλούτωνας (αδελφός τουΠοσειδώνα & πλανήτης) è Κάτω Κόσμος


Η διεμπλοκή του «Tenet» με τον πόλεμο στην Ουκρανία γίνεται ακόμα ισχυρότερη αν σκεφτούμε πως το πολυτελές γιοτ του Ρώσου ολιγάρχη Sator στην ταινία, λέγεται στην πραγματικότητα Planet Nine! (Ένατος πλανήτης, δηλαδή ο Πλούτωνας, πριν «εκθρονιστεί»). Κατά ακόμα πιο αλλόκοτο τρόπο, το σκάφος έχει αλλάξει όνομα. Πώς λεγόταν παλιότερα; Μα.. Project Nato!!

Στην ταινία, ο Ρώσος ολιγάρχης δεν έχει πολλή ζωή ακόμα, επειδή πάσχει από καρκίνο και ουσιαστικά θέλει να πάρει τον κόσμο μαζί του στο χαμό. Αυτό μπορεί να παραλληλιστεί με διάφορες θεωρίες που κυκλοφορούν ότι ο Πούτιν πάσχει από ανίατη ασθένεια, με αποτέλεσμα να μην ενδιαφέρεται για τις συνέπειες των πράξεών του και ενδεχομένως να θέλει να πάρει μαζί του τον κόσμο στο χαμό. Έτσι ένας πανίσχυρος Ρώσος «κακός» απειλεί τον κόσμο, τόσο στο «Tenet» όσο και στην Συναινετική Πραγματικότητα.


Στις 4 Μαρτίου 2022, το μοναδικό Antonov An-225, το επονομαζόμενο και Μρίγια (=όνειρο στα Ουκρανικά), το μεγαλύτερο αεροσκάφος του κόσμου, καταστράφηκε στο υπόστεγό του, στο Γκοστόμελ, κοντά στο Κίεβο, από ρωσικό βομβαρδισμό.

Όπως ακριβώς και στο «Tenet», όπου ένα τεράστιο επιβατηγό αεροσκάφος τρακάρει σε ένα υπόστεγο με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοσχερώς. Μάλιστα στην ταινία, ο Κρίστοφερ Νόλαν χρησιμοποίησε πραγματικό αεροπλάνο αντί για ψηφιακά εφέ!

Να προσθέσω εδώ ότι στο μαρτυρικό Γκοστόμελ, δεκάδες άλογα βρήκαν βασανιστικό θάνατο ύστερα από την πυρπόληση ενός στάβλου, στις 22 Μαρτίου. Περαιτέρω θυσία στον Ποσειδώνα


Στο «Tenet» ο μελλοντικός δημιουργός του Αλγόριθμου περιγράφεται ως «ο Ρόμπερτ Οπενχάιμερ της γενιάς του». Ο Οπενχάιμερ ήταν ο πατέρας της ατομικής βόμβας. Η επόμενη ταινία του Νόλαν θα είναι για τον… Οπενχάιμερ και το Σχέδιο Μανχάταν (για την κατασκευή της πρώτης ατομικής βόμβας) και θα κάνει πρεμιέρα τον Ιούλιο του 2023.

Στα μέσα Μαρτίου 2022 ανακοινώθηκε πως μια διεθνής ομάδα θεωρητικών φυσικών σε μια εργασία της, παρουσιάζει στοιχεία που υποστηρίζουν τη θεωρία περί της ύπαρξης ενός «αντισύμπαντος», όπου ο χρόνος ρέει αντιστρόφως

Σε μια άλλη σημαντική ταινία του Νόλαν, το «Interstellar» (2014), η ταινία ξεκινά με το κυνηγητό ενός «αδέσποτου» ινδικού drone που πέφτει τελικά και περισυλλέγεται από τους πρωταγωνιστές.

Στις 10 Μαρτίου 2022, ένα ρωσικό ή ουκρανικό αναγνωριστικό drone Tu-141 συνετρίβη μπροστά από μια πανεπιστημιούπολη στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας, χωρίς ευτυχώς θύματα. Κατά παράξενο τρόπο, το «αδέσποτο» drone είχε διασχίσει τον εναέριο χώρο της Ουγγαρίας και της Ρουμανίας χωρίς να εντοπιστεί. Το drone αυτού του τύπου ονομάζεται Strizh, που στα Ρωσικά σημαίνει «ταχύς» («swift»). Δυο μέρες μετά την εισβολή στην Ουκρανία, η Ρωσία αποβλήθηκε από τη SWIFT (Κοινότητα για την Παγκόσμια Διατραπεζική Οικονομική Επικοινωνία) που επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών για χρηματοπιστωτικές συναλλαγές ανάμεσα σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα σε παγκόσμια κλίμακα.

Κατά αλλόκοτο τρόπο, ένα αντίστοιχο περιστατικό είχε συμβεί στις 4 Ιουλίου του 1989, ενώ οι τριγμοί στο οικοδόμημα του Ανατολικού Μπλοκ γίνονταν όλο και πιο έντονοι. Ένα σοβιετικό μαχητικό Mig-23 συνετρίβη σε ένα χωριό στο Βέλγιο με αποτέλεσμα ένα νεκρό. Ο νεκρός δεν ήταν ο πιλότος, αλλά ένας ντόπιος νεαρός. Ο πιλότος είχε εγκαταλείψει το αεροσκάφος πάνω από την Πολωνία, μετά από δυσλειτουργία και το σκάφος πετούσε χωρίς πιλότο, σαν… drone. Διάσχισε μόνο του 900 χλμ στον εναέριο χώρο της Ανατολικής και της Δυτικής Γερμανίας, της Ολλανδίας και του Βελγίου προτού συντριβεί όταν τα καύσιμά του τελείωσαν.

Είχαμε πει για τον Όσιρη, τον Άγιο Πατρίκιο και τη 17η Μαρτίου σε συνδυασμό με την προσάραξη στο Σουέζ του Ever Given το 2021. Δεν είπαμε όμως ότι ο Όσιρης ταυτίζεται με το πράσινο χρώμα και κατ’ επέκταση με τον περίφημο μυθικό Πράσινο Άνθρωπο (Green Man), λόγω του ότι είναι και θεός της βλάστησης. Ένας άλλος Πράσινος Άνθρωπος, ο πρόεδρος της Ουκρανίας Ζελένσκι παίζει σημαντικό ρόλο στην κρίση. Γιατί πράσινος; Επειδή κατά πρώτον εμφανίζεται διαρκώς, ακόμα και σε επίσημες διασκέψεις με ξένους, με την σκούρα «φαιοπράσινη» στρατιωτική μπλούζα η οποία έχει γίνει πλέον «σήμα κατατεθέν του». Επειδή κατά δεύτερον το όνομά του προέρχεται από την λέξη «ζελιόνι», που σημαίνει πράσινο. Κι επειδή κατά τρίτον, η Ουκρανία ήταν και είναι ο πράσινος σιτοβολώνας της Ευρώπης.

Πράσινος («χλωρός») είναι και ο Τέταρτος Ίππος της Αποκάλυψης. Φυσικό πράσινο είναι και το αψέντι, που προέρχεται από την απόσταξη διαφόρων φυτών, όπως των ανθών και των φύλλων του είδους Αρτεμισία το αψίνθιο. Αυτό είναι ο γνωστός άψινθος της Αποκάλυψης, το άστρο που έπεσε και «πίκρανε τα ύδατα» ο οποίος στα Ουκρανικά λέγεται «τσέρνομπιλ».


Ο φίλος και συνεργάτης, Ανδρέας Σούκερας, μου υπέδειξε πως την εποχή του πολέμου στην Ουκρανία, ανεβαίνει όλο και περισσότερο στον ουρανό ο αστέρας Στάχυς, το α της Παρθένου. Ο αστερισμός συμβολίζει την Περσεφόνη, κόρη της Δήμητρας, θεάς της Γεωργίας. Ουκρανία = σιτοβολώνας =, σιτηρά & στάχια = Στάχυς. Την Περσεφόνη την άρπαξε ο Πλούτωνας (Π[λ]ούτιν), αδερφός του Ποσειδώνα. Έχουμε πάλι το στοιχείο της Αντιστροφής, αφού ο Πούτιν (Πλούτων), θέλει να (υφ)αρπάξει την Ουκρανία-Περσεφόνη, στο κατώφλι της Άνοιξης, όταν εκείνη ανέρχεται στον Επάνω Κόσμο. Μαζί με τον Στάχυ, ανεβαίνει κι ο αστέρας Αρκτούρος. Ρωσική Αρκούδα = Αρκτ-ούρος.


Παραμένοντας στο χώρο της «προφητικής τέχνης», οι ταινίες της τριλογίας «BacktotheFuture» («Επιστροφή στο Μέλλον» 1985-1990) έχουν κι αυτές ψήγματα από τη Σκιά των Μελλοντικών Γεγονότων. Η φράση “backtothefuture” σχετίζεται έτσι κι αλλιώς με τον πόλεμο στην Ουκρανία, αφού έτσι αναβίωσε την αντιπαλότητα και τους φόβους του Ψυχρού Πολέμου, λες και κάποιος άρπαξε ένα κομμάτι από το παρελθόν και το εκσφενδόνισε το μέλλον (ή και το αντίστροφο αν θέλετε). Διάφοροι τίτλοι ειδήσεων αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Το μοτίβο των ουκρανικών εθνικών χρωμάτων (γαλάζιο/κίτρινο) είναι πανταχού παρόν στο δεύτερο μέρος του «Back to the Future». Ο εκκεντρικός εφευρέτης δρ Μπράουν («Ντοκ») φορά σχεδόν διαρκώς ένα πουκάμισο με γαλάζιο και κίτρινο μοτίβο με τραίνα και άλογα (κάτι που παραπέμπει στο τρίτο μέρος.

Όταν ο Ντοκ κι ο νεαρός Μάρτι ΜακΦλάι πηγαίνουν νύχτα στο Hilldale, όλα τα σπίτια εκεί διαθέτουν ένα κίτρινο φως πάνω από το κατώφλι τους ενώ υπάρχουν μπλε επιμήκη φώτα στο ρείθρο των πεζοδρομίων. Τέλος, στην αφίσα της ταινίας, το μπλε τζιν του Μάρτι με το κίτρινο παντελόνι του Ντοκ, συνδυάζονται, αφού στέκονται πλάι πλάι.


Στην πρώτη ταινία, στον χορό του σχολείου που έχει θέμα «Enchantment Under the Sea» («Μαγεία Κάτω από τη Θάλασσα»), δεσπόζει ένα μεγάλο άγαλμα του Ποσειδώνα με την τρίαινά του.


Να θυμίσω εδώ το συσχετισμό που είχα κάνει με την αλληλοσύνδεση Τρίαινας/Ποσειδώνα, Ηφαίστου/Βούλκαν και της εβραϊκής χειρονομίας του Σποκ στο Star Trek, όπως και τον αριθμό 8 σε σχέση με το οκτάκτινο άστρο της Ιστάρ (=Αφροδίτης). Σήμερα, με την ονομασία «πεντάγραμμο της Αφροδίτης είναι γνωστό το πεντάκτινο αστέρι που σχηματίζεται στη διάρκεια οκτώ ετών, όταν οι σχετικές θέσεις Γης, Αφροδίτης και Ήλιου συμπίπτουν πέντε φορές συνολικά.

Στο πλαίσιο της έρευνας για τη Μορφοδιάταξη του πολέμου, και αναζητώντας στοιχεία για την Αφροδίτη, είδα ξανά μια παλιά ταινία επιστημονικής φαντασίας του 1960 με τίτλο «Το Σιωπηλό Άστρο» («Der Schweigende Stern»). Πρόκειται για μια συμπαραγωγή Ανατολικής Γερμανίας και Πολωνίας, βασισμένης στο μυθιστόρημα του Πολωνού συγγραφέα Στανισλάβ Λεμ «Οι Αστροναύτες» (1951). Με διαφορετική διάρκεια και μεταγλωττισμένο προβλήθηκε στις αίθουσες της Δύσης με τίτλο «First Spaceship on Venus».

Μετά την τυχαία ανακάλυψη ενός εξωγήινου τεχνουργήματος στην έρημο Γκόμπι, γίνεται γνωστό ότι ο περίφημος μετεωρίτης της Τουνγκούσκα (1908), τελικά ήταν ένα διαστημόπλοιο από την Αφροδίτη που εξερράγη. Έτσι μια επανδρωμένη αποστολή αποστέλλεται στον πλανήτη αυτόν. Το πλήρωμα ανακαλύπτει τα ερείπια ενός εξαφανισμένου εξωγήινου πολιτισμού που είχε στείλει το σκάφος με σκοπό να αποκτήσει στοιχεία με τα οποία θα κατασκευαζόταν ένα όπλο που θα αφάνιζε κάθε ίχνος ζωή στη Γη, ώστε ο πλανήτης μας να αποικιστεί. Όμως τελικά ο πλανήτης μας τη γλίτωσε επειδή ο πολιτισμός των Αφροδιτιανών εξολοθρεύτηκε από πυρηνικό πόλεμο.


Το διαστημόπλοιο που αποστέλλεται στην Αφροδίτη είναι σοβιετικό και έχει ένα αρκετά καινοτομικό σχήμα για ταινία της εποχής: μοιάζει με τρίαινα από το πλάι, κι έχει τρεις πυραυλοκινητήρες.


Άλλωστε η τριπλή διάταξη των κινητήρων του σκάφους θυμίζει έντονα τον flux capacitor (πυκνωτή ΡΟΗΣ) του καθηγητή στο “Back to the Future”, χάρη στον οποίο ήταν εφικτό το ταξίδι στο χρόνο.

Η «διδαχή» της ταινίας είναι ο κίνδυνος του πυρηνικού ολοκαυτώματος. Άλλωστε στο πλήρωμα του διαστημοπλοίου περιλαμβάνεται και μια Γιαπωνέζα, η μάνα της οποίας είχε σκοτωθεί στον ατομικό βομβαρδισμό της Χιροσίμα.


Το εξωγήινο αντικείμενο/συσκευή ηχογράφησης που είχε ανακαλυφθεί τυχαία στην έρημο Γκόμπι, μοιάζει με αδράχτι –ή με τον διαστρικό αστεροειδή Οουμουαμούα.


Το αδράχτι ως σύμβολο σχετίζεται με τη ζωή και τη διάρκειά της –και κατ’ επέκταση με τη Σελήνη και τις φάσεις της. Οι θεότητες που έχουν αφομοιώσει της ιδιότητες της Σελήνης, της Γης και της βλάστησης έχουν σύμβολο το αδράχτι. Μια από αυτές είναι και η Ιστάρ (=Αφροδίτη) με το οκτάκτινο αστέρι της. Το οκτώ εμφανίζεται αρκετές φορές στην ταινία. Για παράδειγμα οι αστροναύτες που επανδρώνουν το σκάφος είναι οκτώ. Πριν την εκτόξευση υποβάλλονται σε μια ιατρική αγωγή στην οποία είναι ξαπλωμένοι σε ακτινωτή διάταξη, σχηματίζοντας το άστρο της Ιστάρ.

Το οκτάκτινο άστρο της Ιστάρ σχηματίζεται και στο “στόχαστρο» που υπάρχει στο κεντρικό φινιστρίνι

Στην επιφάνεια της Αφροδίτης υπάρχουν σημεία με έντονη ραδιενέργεια «8 κιουρί» και η μέγιστη ασφαλής διάρκεια παραμονής εκεί είναι «8 λεπτά».


Ο πανίσχυρος υπολογιστής που χρησιμοποιείται για την αποκρυπτογράφηση του εξωγήινου τεχνουργήματος λέγεται Marax.

Μόραξ ή Μάραξ είναι και το όνομα ενός δαίμονα της Γοητικής Μαγείας ο οποίος υποτίθεται ότι έχει την εμφάνιση ταύρου με ανθρώπινο κεφάλι, ή ανθρώπου με κεφάλι ταύρου. Ο ταύρος είναι βεβαίως (μαζί με το άλογο), το ιερό ζώο του Ποσειδώνα.

Στις 24 Μαρτίου, ο Ουκρανός πρόεδρος Ζελενσκι κατηγόρησε τη Ρωσία ότι χρησιμοποιεί «βόμβες φωσφόρου» στην Ουκρανία. Η χρήση τέτοιων βομβών εναντίον αμάχων θεωρείται έγκλημα πολέμου. Ο λευκός φώσφορος είναι χημικό στοιχείο που προκαλεί σοβαρά εγκαύματα. Η λέξη σημαίνει «αυτός που φέρει το φως». Στην αρχαιότητα η Αφροδίτη ονομάζονταν «Εωσφόρος», «η φέρουσα την αυγή» όταν εμφανίζονταν το πρωί.


Τα προσωπικά νήματα νοήματος δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείψουν. Αναφέρω ό,τι μπορώ και ό,τι μου «επιτρέπεται», για λόγους που εξήγησα ήδη. Αν το κείμενο γίνεται περίπλοκο, να είστε σίγουροι ότι έκανα ό,τι μπορούσα για να το κάνω πιο εύληπτο.


Στις 24 Μαρτίου, ημέρα Πέμπτη, τη μέρα που ο Ζελένσκι μιλούσε για τις «βόμβες της Αφροδίτης», συνέβη κάτι φαινομενικά «τυχαίο και ασήμαντο». Μια μικρή μεταλλική μάσκα του Βάκχου/Διόνυσου που είχα κρεμασμένη στον τοίχο, έπεσε στα καλά καθούμενα στο πάτωμα. Το πολυκαιρισμένο πέτσινο κρεμαστάρι της ήταν ήδη αρκετά φθαρμένο.

Επειδή τα νήματα νοήματος δένονται αργά αργά, περίμενα. Το βράδυ είχαμε μια εκτενή «μαγική συζήτηση» με συνεργάτες για την όλη Μορφοδιάταξη, ενώ αναφέρθηκε και το περιστατικό της πτώσης της μάσκας. Μεταξύ πολλών άλλων, συζητώντας το συμβολισμό της Τριάδας και του Κρόνου, ένας συνεργάτης αναφέρθηκε εκτεταμένα στην έννοια αυτή, και στο ρόλο της όσον αφορά την απεικόνιση των δαιμόνων της Γοητικής Μαγείας, κάνοντας πολύ ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.


Την άλλη μέρα, 25 του μηνός, πρόσεξα μια είδηση στην καθημερινή επικαιρότητα.


Η μάσκα του Βάκχου θα μπορούσε να απεικονίζει και ένα Σάτυρο ή Σειληνό –τα μυθικά «δαιμονικά» όντα-συνοδούς του Διόνυσου/Βάκχου, τα οποία χρωστούν πολλά στην ζωόμορφη απεικόνισή τους από τον θεό Πάνα. Υπάρχει και το πασίγνωστο γλυπτό «Αφροδίτη και Πάνας» που στο οποίο η θεά αποκρούει την ερωτική επίθεση του Πάνα, (σήμερα θα το λέγαμε «σεξουαλική παρενόχληση από σάτυρο»).

Ο σάτυρος παραπέμπει στην σάτιρα (τη διακωμώδηση, που πολλές φορές γράφεται λανθασμένα και ως ‘σάτυρα’). Κι ο Σειληνός θα μπορούσε να παραπέμπει στον Ζελένσκι. Άλλωστε ο τελευταίος διέπρεψε ως κωμικός ηθοποιός σε σατιρική τηλεοπτική σειρά.


Ταυτόχρονα πρόσεξα μια άλλη είδηση, σχετικά με τον εντοπισμό στα ελληνικά νερά του ναυαγίου του πλοίου “Taormina” (1891). Πλοιοκτήτρια ήταν η σικελική εταιρία Trinacria. Είδα πως συνολικά είχαν βυθιστεί σε ελληνικά νερά, τρία πλοία της.

«Τρινακρία» ήταν το αρχαίο όνομα της Σικελίας, λόγω του τριγωνικού σχήματός της. Κατεξοχήν σύμβολο της Σικελίας ήταν και το περίφημο τρισκέλιον. Το λογότυπο της Trinacria ήταν ένα τρισκέλιον με ένα πρόσωπο στο κέντρο του –που είναι και το έμβλημα της Σικελίας (στη μέση έχει το Γοργόνειο). Θυμήθηκα τη χτεσινή συζήτηση για τους Γοητικούς δαίμονες –ένας απ’ αυτούς, ο Βουέρ, μοιάζει αρκετά


Ύστερα συνειδητοποίησα πως η μάσκα του σατύρου/Βάκχου ήταν κρεμασμένη κάτω από ένα ξύλινο Τρισκέλιον, το οποίο μάλιστα είχα πάρει πριν πολλά χρόνια από τη Σικελία


Και βεβαίως ας μην ξεχνάμε και την τρικουέτρα στις μη γραμμικές διαδρομές του Χρόνου/Κρόνου


Και εν είδει υποσημείωσης εδώ, λίγες μέρες μετά, ενώ διόρθωνα αυτό το σημείο, μου βγήκε μια είδηση σχετική με το ΤΡΙ-σκέλιον και τη Σικελία. Ήταν 30 Μαρτίου, η επέτειος της Επανάστασης του Σικελικού Εσπερινού…

Και για να ξαναγυρίσουμε στον Βάκχο-Διόνυσο, ο αριθμός 8 ήταν αφιερωμένος στον Διόνυσο, ο οποίος ήταν επίσης γεννημένος και τον όγδοο μήνα.


Ήταν 25 Μαρτίου κι ενώ ο κόσμος έτρωγε μπακαλιάρο σκορδαλιά, εγώ έφαγα μεγάλο μέρος της ημέρας ιχνηλατώντας τις διαδρομές του οκτάκτινου άστρου της Ιστάρ-Αφροδίτης και όλα τα σχετικά νήματα. Την επομένη, πήγα για μια δουλειά στα βόρεια προάστια. Κι εκεί, στην είσοδο της πολυκατοικίας στο νο 17 σε μια οδό υπήρχε αυτό.

Ύστερα σκέφτηκα πως υπήρχε κι ένα άλλο 8άρι στο νούμερο του σπιτιού (= 1+7). Ήταν και Σάββατο, ημέρα του Κρόνου με το δρεπάνι ο οποίος απέκοψε τα γεννητικά όργανα του Ουρανού και τα πέταξε στη θάλασσα με αποτέλεσμα τη γέννηση της Αφροδίτης.


Σας παραπέμπω στο άρθρο μου «Ζουκερβέργιος vs Γουτεμβέργιου : Meta-βαση στην Κλεψύδρα του Κρόνου» που είχα αναρτήσει στις 21.11.2021, εδώ .

Ο Κρόνος/Χρόνος είναι ο αυστηρός και αμείλικτος θεός που έχει σύμβολα το δρεπάνι, το κουπί, και την κλεψύδρα. Η κλεψύδρα είναι ουσιαστικά ένα «οκτάρι», ή ένα «όρθιο άπειρο» (σύμβολο). Στυλιζαρισμένα, θα μπορούσε να αναπαρασταθεί με δυο τρίγωνα, ενωμένα στις κορυφές τους. Το Σύμβολο του Αφανισμού (Extinction Symbol), δηλαδή μια στυλιζαρισμένη κλεψύδρα εγγεγραμμένη σε κύκλο, αναπαριστά τον περίφημο Αφανισμό της Ολοκαίνου, δηλαδή την εξαφάνιση ζωικών ειδών η οποία προκαλείται από την κλιματική αλλαγή στον πλανήτη μας.


Μια «πεσμένη κλεψύδρα» είναι το σύμβολο του Χρηματιστηρίου της Μόσχας το οποίο έκλεισε για σχεδόν ένα μήνα μετά την εισβολή στην Ουκρανία και επαναλειτούργησε για περιορισμένες συναλλαγές στις 21 Μαρτίου. Ήταν η μεγαλύτερη παύση που είχε επιβληθεί στις χρηματιστηριακές συναλλαγές, από την εποχή της πτώσης της Σοβιετικής Ένωσης.


Στο πλαίσιο του διευρυνόμενου κύκλου των διασυνδέσεων, εκείνο το Σάββατο, 26 Μαρτίου, ανακοινώθηκαν δυο ειδήσεις με διαφορά λίγων ωρών:


«Για την ύπαρξη νάρκης σε βάθος 106 μέτρων και σε απόσταση 1,5 ναυτικού μιλίου από την ακτογραμμή της Καρύστου, ενημερώθηκε χθες η τοπική Λιμενική Αρχή, από το πλοίο πολλαπλών χρήσεων "ΑΡΙΑΔΝΗ", που διενεργούσε εργασίες, για την εγκατάσταση υποβρύχιου καλωδίου».


«Οι τουρκικές αρχές προειδοποίησαν τα σκάφη να κρατούν αποστάσεις καθώς μια ομάδα δυτών ελέγχει ένα αντικείμενο που μοιάζει με θαλάσσια νάρκη το οποίο βρέθηκε να επιπλέει βόρεια της Κωνσταντινούπολης κοντά στη Μαύρη Θάλασσα».


Άραγε το οκτάκτινο άστρο δεν μοιάζει με μια παραδοσιακή θαλάσσια νάρκη;


Ένα οκτάκτινο άστρο που μοιάζει πολύ με το σύμβολο της Χαοτικής Μαγείας, είναι το έμβλημα του ρωσικού Κόμματος της Ευρασίας που ίδρυσε το 2002 ο Αλεξάντρ Ντούγκιν, που έχει αποκληθεί και «ο Ρασπούτιν του Πούτιν», αφού είναι στενός σύμβουλος του Ρώσου προέδρου εδώ και πολλά χρόνια. Ο Ντούγκιν και οι ομοϊδεάτες του, ασπάζονται τη γεωπολιτική αντίληψη που πρεσβεύει ότι υπάρχει μια αιώνια σύγκρουση μεταξύ των δυνάμεων της στεριάς και των δυνάμεων της θάλασσας, δηλαδή Ρωσίας και ΗΠΑ. Σύμφωνα με τον Ντούγκιν, η Ευρασία και η ‘καρδιακή χώρα’ (heartland) δηλαδή η Ρωσία, παραμένει ο πυρήνας για μια νέα αντιαμερικανική επανάσταση. Σχετικά με την αντίληψη αυτή, είχα αφιερώσει ένα ολόκληρο σχεδόν κεφάλαιο στο βιβλίο μου «Τα Φαντάσματα του Διαστήματος».

Το οκτάκτινο άστρο του Ντούγκιν εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο εξώφυλλο του βιβλίου του «Τα Θεμέλια της Γεωπολιτικής» (1997), μιας πραγματείας πάνω στην ευρασιατική ιδεολογία η οποία έκτοτε έγινε δημοφιλέστατη σε ακραίους κύκλους, τόσο στη Ρωσία όσο και στη Δύση. Το άστρο του Ευρασιατισμού είναι τετραγωνισμένο ενώ το οκτάκτινο άστρο της Χαοτικής Μαγείας είναι στρογγυλοποιημένο, με ισομεγέθεις ακτίνες.


Κάτι ιδιαίτερα σκοτεινό με περίεργες προεκτάσεις φαίνεται να σιγοβράζει πίσω από την σύρραξη στην Ουκρανία.


Το Τάγμα Αζόφ είναι εθελοντική ομάδα της εθνικής φρουράς της Ουκρανίας, η οποία εδρεύει στη Μαριούπολη στην παράκτια περιοχή της Αζοφικής Θάλασσας. Είδαμε ήδη πως το σύμβολό τους είναι ο ρούνος «λυκοπαγίδα». Έχουν επίσης και τον περίφημο Μαύρο Ήλιο που χρησιμοποιούσαν οι Ναζί, αν και η έννοια του μαύρου ήλιου έχει μεγάλη παλαιότερη ιστορία. Απλώς, όπως και η σβάστικα, αμαυρώθηκε από τους Ναζί και απέκτησε ριζικά διαφορετικούς (και πολύ σκοτεινούς) συνειρμούς.

Στην Αλχημεία, ο μαύρος ήλιος, ο Sol Niger ήταν το σύμβολο της διαδικασίας του nigredo, της σήψης, ή του «θανάτου» που προηγείται αναγκαστικά από την ολοκλήρωση του Magnum Opus –του Μεγάλου Έργου. Μαύροι ήλιοι υπήρχαν και σε αρχαίους αιγυπτιακούς τάφους ως καταβροχθιστές των αμαρτωλών και των εχθρών των θεών. Στην αρχαία Ελλάδα και Ρώμη ο Διόνυσος/Βάκχος (ο μεγάλος θεός των Ορφικών) αναφερόταν μερικές φορές ως «Νυκτερινός Ήλιος» ή νυκτάλιος και οι γιορτές του ονομάζονταν νυκτάλια. Αλλά και ο Κρόνος (με το δρεπάνι του) θεωρείτο από μερικούς πολιτισμούς ως «γιος της νύχτας».


Η Αζοφική Θάλασσα (η αρχαία Μαιώτις Λίμνη) είναι το βόρειο τμήμα της Μαύρης Θάλασσας. Πρόκειται για μια μεγάλη κόλπωση με έκταση ίση με το 1/3 της Ελλάδας και με μικρό βάθος που δεν ξεπερνά τα 15 μ. Στην ουκρανική μεριά της Αζοφικής Θάλασσας έχουν γίνει σφοδρές συγκρούσεις κι εκεί βρίσκεται και η μαρτυρική Μαριούπολη.


Η ρωσική πόλη Αζόφ, είναι αδελφοποιημένη με τον ελληνικό δήμο Πύλου-Νέστορος. Ο μυθικός βασιλιάς Νέστωρ είχε λάβει μέρος στον Τρωικό Πόλεμο. «Νέστωρ» είναι και το περίφημο τηλεσκόπιο νετρίνων που έχει ποντιστεί στο βυθό του Ιονίου έξω από τη Μεθώνη, στο Φρέαρ των Οινουσσών, που με βάθος 5.121 μ είναι το βαθύτερο σημείο της Μεσογείου. Μια πραγματική άβυσσος δηλαδή. Κάποιοι, λόγων των πολλών ναυαγίων που έχουν σημειωθεί, την έχουν χαρακτηρίσει ως το Ελληνικό Τρίγωνο των Βερμούδων


Το «Αζόφ» στα Ρωσικά/Ουκρανικά γράφεται με τελικό «β», αλλά όταν στις γλώσσες αυτές το «β» είναι τελικό γράμμα, προφέρεται ως «φ». Το «Αζόφ» θα μπορούσε να διαβαστεί και ως «Αζόθ», δεδομένου ότι οι Ρώσοι/Ουκρανοί δεν μπορούν να προφέρουν το φθόγγο «θ».


Στο πάνθεον της περίφημης Μυθολογίας Κθούλου του Χάουαρντ Φίλλιπς Λάβκραφτ, ο Αζαθόθ είναι από τους μεγαλύτερους και πλέον ασύλληπτους θεούς. Ο αείμνηστος Γιώργος Μπαλάνος, που έγραψε την πληρέστερη πραγματολογική έρευνα που έχει γίνει στα Ελληνικά γύρω από τη Μυθολογία Κθούλου, γράφει: «Ουσιαστικά ο Αζαθόθ είναι ένα είδος κεντρικής Κοσμικής Δίνης ή μιας περιστρεφόμενης Μαύρης Τρύπας που χάσκει απειλητικά στο κέντρο του σύμπαντος. Είναι το ‘άπειρο σημείο’ εκεί όπου παύει κάθε έννοια τάξης και οργάνωσης και όπου οι φυσικοί νόμοι, η αιτιοκρατία και το καθετί παρασύρονται και χάνονται μέσα σ’ αυτή τη φοβερή ‘ρουφήχτρα’, επιστρέφοντας πίσω στο Χάος απ’ όπου γεννήθηκαν». («Η Σκιά του Κθούλου», σελ. 166).

Ο Λάβκραφτ τον περιγράφει ως «τερατώδες πυρηνικό χάος» («The Whisperer in the Darkness”) και ως mindless, δηλαδή ως άμυαλο ή άλογο. Χωρίς λογική δηλαδή, αλλά η λέξη σημαίνει φυσικά και το ιερό ζώο του Ποσειδώνα.


Στη Μυθολογία Κθούλου, ο Νυαρλαθοτέπ, το Έρπον Χάος, είναι μια «προέκταση» του Αζαθόθ, είναι ο θεός που εμφανίζεται με ανθρώπινη μορφή και ο μοναδικός με τον οποίο ο άνθρωπος μπορεί να έχει μια άμεση επαφή. Στο «κθουλικό» διήγημα «Η Σκιά στο Κωδωνωστάσι» (1950, μετφρ. Γιώργος Μπαλάνος) του Ρόμπερτ Μπλακ ο πυρηνικός επιστήμονας δρ Ντέξτερ έχει «καταληφθεί» από τον Νυαρλαθοτέπ.


«Δεν υπάρχει πια δρ Ντέξτερ. Εδώ και χρόνια έχει πάψει να υπάρχει τέτοιο πρόσωπο. Υπάρχει μονάχα ένα εξωτερικό κέλυφος που το κατέχει μια οντότητα πιο παλιά κι από τον κόσμο, μια οντότητα που κινείται με σβελτάδα και πανουργία πασχίζοντας να καταστρέψει ολόκληρη την ανθρωπότητα. Ήσουν εσύ που έγινες ‘επιστήμονας’ για να διεισδύσεις στους κατάλληλους κύκλους, κεντρίζοντας, παροτρύνοντας και βοηθώντας αφελείς ανθρώπους ν’ ‘ανακαλύψουν’ την πυρηνική σχάση. Πόσο θα γέλασες όταν έπεσε η πρώτη ατομική βόμβα! Και τώρα θα τους έδωσες το μυστικό και της υδρογονικής βόμβας, και θα τους διδάξεις κι άλλα, δείχνοντάς τους ολοένα και νέους τρόπους για να πετύχουν την αυτοκαταστροφή τους».


Στη Μυθολογία Κθούλου, περιλαμβάνεται κι ο Πρεσβύτερος Θεός Νοντένς (που αντιστοιχεί στον πραγματικό κελτικό θεό, οποίος σχετιζόταν με το σκύλο, τη ίαση και το νερό). Άραγε ο Νοντένς δεν έχει μια αλλόκοτη ηχητική ομοιότητα με το Ντονιέτσκ, που είναι στο επίκεντρο των συγκρούσεων;

Στο διήγημα του Λάβκραφτ, "The Strange High House in the Mist" (1926), ο πρωταγωνιστής συναντά τον «αρχέγονο Νοντένς, Κυρίαρχο της Μεγάλης Αβύσσου», να προχωρά πάνω σ’ ένα πελώριο κοχύλι που σέρνουν δελφίνια. Ο Κέννεθ Γκραντ στο Cults of the Shadow (1976) συνδέει το Νοντένς με τον Ποσειδώνα και τον Χορονζόν, το Δαίμονα της Αβύσσου. «Ο Χορονζόν είναι μάλλον μια παραφθορά του Χοζάρ, του σκοτεινού θεού των Ατλάντειων μάγων. Το σύμβολό του μοιάζει με την τριπλή τρίαινα του Ποσειδώνα».

Αυτή η περίεργη «κθουλική» σύνδεση με την Ουκρανία, ίσως μπορεί να ιχνηλατηθεί και στη σύζυγο του Λάβκραφτ, Σόνια Γκρην (1883-1972) η οποία ήταν Ουκρανοεβραία. Ορισμένες λεπτομέρειες της βιογραφίας της είναι ασαφείς, αλλά πρέπει να γεννήθηκε ως Σόνια Χαφτ Σαφίρκιν, στην Ίτσνια, ή στο Κόνοτοπ της Ουκρανίας (το οποίο πολιορκήθηκε σκληρά από τους Ρώσους στη διάρκεια της εισβολής).


Οι φίλοι και συνεργάτες μου Ζαφειρίου και Σάιτ, βαθέως γνωρίζοντες τα ποδοσφαιρικά, εν αντιθέσει με μένα που έχω πλήρες μεσονύκτιο, μου υπέδειξαν και κάποια άλλα ενδιαφέροντα.


Η Κίεβο (Chievo) Βερόνα είναι ιταλική ποδοσφαιρική ομάδα από ομώνυμη συνοικία της Βερόνας. Πέρα από την ομόηχη με το Κίεβο ονομασία της (που είναι καθαρά συμπτωματική αφού η λατινική της ρίζα σχετίζεται με έναν μαντικό θάμνο), το έμβλημά της είναι ένας καβαλάρης με το άλογό του στα χρώματα της... Ουκρανίας. Η δε Βερόνα, αναγραμματιστικώς ελάχιστα απέχει από το «Βενιέρα» ( = Αφροδίτη στα Ρωσικά). Η άλλη ομάδα της Βερόνας, είναι η Ελλάς Βερόνα που κατηγορείται πως χει φιλοναζιστικές οργανώσεις φιλάθλων, ίσως τις πιο σκληροπυρηνικές σε όλη την Ιταλία. Έχει τα ίδια «ουκρανικά» χρώματα με την Κίεβο Βερόνα (που στο ιταλικό πρωτάθλημα ονομάζεται συνήθως σκέτο Κίεβο), ενώ το παρατσούκλι της ομάδας είναι Μαντρόσκυλα.

Και εν κατακλείδι, κι επειδή αυτή η ανάλυση είναι ατέρμονη, θα δούμε κάτι τελευταίο προτού αυτή η σειρά των άρθρων τελειώσει (πρόσκαιρα βέβαια, επειδή καμία μη-γραμμική ανάλυση δεν είναι τελεσίδικη).


Στην ταινία «2010», το σοβιετικό Λεόνοφ και το αμερικανικό Discovery βρίσκονται σε τροχιά γύρω από την Ιώ, το δορυφόρο του Δία που συνταράσσεται από ηφαιστειακές εκρήξεις που δημιουργούν μια πραγματική κόλαση, ενώ πίσω στη Γη ο Ψυχρός Πόλεμος έχει περάσει σε μια κρίσιμη φάση που κινδυνεύει να καταλήξει σε πυρηνικό ολοκαύτωμα. Σε κάποιο πλάνο βλέπουμε μια νοσοκόμα να διαβάζει ένα τεύχος του περιοδικού Time (=Χρόνος) που αναφέρεται στο ενδεχόμενο σύγκρουσης ΗΠΑ-ΕΣΣΔ. Οι «πρόεδροι» ΗΠΑ και ΕΣΣΔ είναι βεβαίως ο Άρθουρ Κλαρκ κι ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ αντίστοιχα, δημιουργοί του «2001: Οδύσσεια του Διαστήματος», συνέχεια του οποίου αποτελεί το «2010».

Οι λέξεις «Time» και «War» μαζί με το αγγλικό ερωτηματικό αντεστραμμένο, παραπέμπουν στη φράση «Time Wars», κάτι που επεσήμανε ο δαιμόνιος Goro Adachi και κάτι που αποτελεί το ευρύτερο πλαίσιο της κοσμογονικής κβαντικής μεταβολής που πραγματοποιείται στη Συναίνεση. Πόλεμος στο Χρόνο, Ενάντια στο Χρόνο, Χρονικές Εναντιοδρομίες…


Η αντιπαράθεση κλιμακώνεται και οι αστροναύτες ενημερώνονται από τον Έλεγχο Αποστολής ότι ένα αμερικανικό πλοίο βύθισε ένα σοβιετικό, ενώ ένας αμερικανικός προειδοποιητικός δορυφόρος επλήγη από δέσμη λέιζερ που εξαπολύθηκε από τον «σοβιετικό διαστημικό σταθμό Σεργκέι Κίροφ».


Ο Σεργκέι Κίροφ (1886-1934) ήταν ένας εξέχων Μπολσεβίκος ηγέτης στα πρώτα στάδια της Σοβιετικής Ένωσης. Προς τιμήν του, μια πόλη στην κεντρική Ρωσία μετονομάστηκε σε Κίροφ.


Στην ρωσική ταινία επιστημονικής φαντασίας «The Blackout» (2019), αόρατοι εξωγήινοι εισβολείς προκαλούν δυσλειτουργία στα πάντα σε όλο τον κόσμο, εκτός από μια ζώνη γύρω από τη Μόσχα. Στο πλαίσιο αυτό επηρεάζουν και οποιαδήποτε μορφή ζωής βρίσκεται στη ζώνη του «μπλάκαουτ», με αποτέλεσμα αυτή να επιτίθεται εναντίον των ανθρώπων. Κάποια στιγμή εντοπίζεται πως ο εξωγήινος που κατευθύνει την επίθεση βρίσκεται σε ένα κτίριο στην πόλη Κίροφ. Θα επακολουθήσουν σφοδρές μάχες σε αστικό περιβάλλον (καλή ώρα σαν της Ουκρανίας) όπου οι Ρώσοι στρατιώτες σκοτώνουν κατά εκατοντάδες τους αμάχους κατοίκους της πόλης οι οποίοι τους επιτίθενται διαρκώς, έχοντας υποστεί έλεγχο σκέψης από τον εξωγήινο και μεταβληθεί σε άλογα όντα, ή ζόμπι αν θέλετε…


Στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας, οι σκηνές θα μπορούσαν να αποτελούν ρεπορτάζ από τις μάχες στην Ουκρανία. Άλλωστε ο πόλεμος αυτός δεν είναι κάτι περισσότερο από ένας «σλαβικός εμφύλιος». Όπως είναι γνωστό από την ανθρώπινη ιστορία, οι εμφύλιοι πόλεμοι είναι πάντα οι αποκρουστικότεροι, φανατικότεροι και φονικότεροι…


Κι όπως έλεγαν παλιά στα σινεμά, «η συνέχεια επί της οθόνης» (του κινητού ή του υπολογιστή σας)…



Διαβάστε το Πρώτο Μέρος εδώ:

Διαβάστε το Δεύτερο Μέρος εδώ:

2,077 views
bottom of page